До уваги чернівчан! Робота ЦНАПу в умовах карантину

Відповідно до статей 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020р. №211, із змінами від 16.03.2020р. №215,  від 20.03.2020р. №242, від 25.03.2020р. №239, від 29.03.2020р. №241, на виконання протоколу №18 позачергового засідання міської постійно діючої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій м. Чернівців від 01.04.2020 року, а також розпорядження міського голови, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Чернівецької міської ради з 2 квітня 2020 року розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:

– Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).

– Реєстрація місця проживання.

– Зняття з реєстрації місця проживання.

При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину, необхідно дотримуватися такого порядку:

  1. Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
  2. У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
  3. Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
  4. Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.

5. Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ.

  1. Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси: doz.econom@gmail.com., admincnap@ukr.net.

Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами:

– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:

50-90-72

50-90-73

50-90-74

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань  державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:

50-90-75

50-90-76

50-90-77

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби:

 57-18-75

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:

50-90-92

50-90-84

50-90-82

50-90-81

50-90-77

50-90-76

-для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об”єднань:

 58-52-19.

Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо звертатися за телефоном 56-05-40.

Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 58-44-45.

 

Новини Партнерів