Відповідно до статей 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України «Про адміністративні послуги», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020р. №211, із змінами від 16.03.2020р. №215, від 20.03.2020р. №242, від 25.03.2020р. №239, від 29.03.2020р. №241, на виконання протоколу №18 позачергового засідання міської постійно діючої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій м. Чернівців від 01.04.2020 року, а також розпорядження міського голови, Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) Чернівецької міської ради з 2 квітня 2020 року розпочинає прийом документів для надання адміністративних послуг, які передбачають обов’язкову присутність особи:
– Оформлення та видача паспорта громадянина України, особам по досягненню 14-річного віку (вперше).
– Реєстрація місця проживання.
– Зняття з реєстрації місця проживання.
При наданні вищезазначених адміністративних послуг, в період дії карантину, необхідно дотримуватися такого порядку:
- Заявник телефонує до ЦНАПу за оприлюдненими номерами телефонів. В телефонному режимі працівником ЦНАПу надається консультація та роз’яснення щодо переліку необхідних документів для надання відповідної адміністративної послуги, а також призначається місце (номер вікна), дата та час подачі узгодженого пакету документів.
- У зазначену дату і час заявником особисто, або через уповноваженого представника, подаються узгоджені документи у визначене вікно.
- Працівниками ЦНАПу ведеться реєстраційний облік засобами програмного забезпечення, в якому зазначається ПІП особи, перелік поданих нею документів, а також дата та час подачі документів.
- Про дату, час та місце (номер вікна) отримання адміністративної послуги заявник повідомляється працівниками ЦНАПу смс-повідомленнями або телефоном.
5. Надання адміністративних послуг можливе тільки тим відвідувачам, які прийшли в захисній масці та гумових рукавичках. Заборонено прийом заявників з явними ознаками ГРВІ.
- Інші адміністративні послуги надаються шляхом направлення пакету документів поштою чи в електронному вигляді на адреси: doz.econom@gmail.com., admincnap@ukr.net.
Можливість отримати консультації та записатися на подачу документів за телефонами:
– для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:
50-90-72
50-90-73
50-90-74
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців:
50-90-75
50-90-76
50-90-77
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг з питань міграційної служби:
57-18-75
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо інших адміністративних послуг і документів дозвільного характеру, в тому числі реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання:
50-90-92
50-90-84
50-90-82
50-90-81
50-90-77
50-90-76
-для отримання необхідної інформації та консультації щодо громадських об”єднань:
58-52-19.
Для мешканців Садгірського району для отримання необхідної інформації та консультації щодо адміністративних послуг і документів дозвільного характеру пропонуємо звертатися за телефоном 56-05-40.
Для мешканців Першотравневого району для отримання необхідної інформації та консультації щодо реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 58-44-45.