З \”Волею\” у боргах: платіжки надходять, а послуг нема

Народна трибуна

Крик душі
«Вже впродовж п`яти місяців не маю змоги користуватися кабельним телебаченням, бо воно просто-на-просто не працює, а мені все надходять і надходять «платіжки» з приватної фірми ТОВ «Кабель «ВОЛЯ», що розміщена по вул. Головній, 246 у Чернівцях, – крик душі мешканця буд.12 по вулиці Ф. Полєтаєва Станіслава Миколайовича Давиденка. – Коли зображення на екрані телевізора почало мерехтіти, а потім і зовсім зникло, я хотів подати заявку на перевірку та, якщо буде знайдено причину, ремонт. Але по Головній, 246, працівників не було, щоб прийняти мою заявку. На запитання, чому обслуговуюча структура насправді не обслуговує, почув від охоронця, що він все, мовляв, записав. Попросив провести мене до керівника, йому зателефонували, але так нічого я тоді не вияснив. Чекаючи вдома на майстра, я ще платив за послуги, які не отримував, два місяці. Та все дзвонив у компанію, випрошуючи, щоб врешті нагодився й до мене спеціаліст. Тим часом квитанції продовжують надходити, росте заборгованість. Днями я не витримав і спересердя обрізав кабель самотужки: тепер вони побачать, що я не отримую послуг! Знову зателефонував до компанії, а у відповідь почув, що вчинив неправильно і доведеться платити, адже я, мовляв, уклав з ними угоду… Мені стало образливо – у 2006 році «Волі» ще не було! З ними угоду я не переукладав. Потім звернувся на вул.. Комарова, 11. Ніякого пояснення знову, а лише вимога платити заборгованість, а то подадуть до суду. Як мені бути? Що робити? Як вийти з цього становища?»

Писк влади

Згідно з поясненням працівника колцентру компанії (у Чернівцях – ТОВ «Телекомпанія «Кабельне телебачення міста», вул. Головна, 246, тел. (0372) 95 02 03, Станіславу Миколайовичу Давиденку необхідно звернутися особисто для того, аби перевірити, чи насправді була така заявка. Однак не потрібно звертатися безпосередньо до офісу. Заради зручності це можна зробити абоненту і в телефонному режимі: За вказаним номером, а також за номером (0372) 90 02 03 він отримає відповідь на всі запитання, які його хвилюють. Можна буде чергового разу викликати фахівця компанії для з`ясування причин неробочого стану телевізора. Крім вказаних контактів, можна також звернутися до служби підтримки абонентів зі стаціонарного (0 44) 502 22 50 і з мобільного телефону за номерами: (0 50) 502 22 50; (0 68) 502 22 50; (0 93) 502 22 50

Наталія БРЯНСЬКА

Від редакції. Радимо нашому читачу не зволікати з вирішенням цього питання, оскільки без офіційного звернення за допомогою заборгованість за послуги (які, зі слів абонента, відсутні) зростатиме й надалі.

0 thoughts on “З \”Волею\” у боргах: платіжки надходять, а послуг нема

  1. А як бути, коли людина тимчасово проживала не за місцем реєстрації, підключила послуги "Волі", померла, а рахунки надходять протягом декількох років, хоча "Воля" послуги вже не надає!

  2. Я щасливий, що відключився від "Воля-кабель". Це найдибільніший оператор в Україні. Таке враження, що операторів колл-центрів вони набирають в психлікарнях. Нічого зробити не можуть, пояснити не можуть, а тільки говорять таким слюнявим голосочком.

  3. Вони борги заднім числом нараховували. Ледве не за рік. Шахрайська контора

  4. Користуюсь послугами інтернет та телебачення з 2007 року. Техніка викликав тільки один раз, коли необхідно було замінити модем, тому що Воля перейшла на іншу технологію по інтернету. Компанія нормальна, каналів – багато, швидкість інтернету – завжди як по тарифу. Є багато різних фішок: добавляють канали на свята, є постійні розіграші в кабінеті. Такого в інших провайдерах не має. Я не розумію, чому люди так негативно у соц мережах "обсирають" Волю. У кого руки з Ж – у того і не працює, тому що вважаєте себе на всі руки майстрами і лізете туди куди не треба. Ось ви пишете, що обрізав кабель, щоб Воля побачила , що я не користуюсь послугою. Як на Вашу думку вони повинні це побачити? Де логіка?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.