Крик душі
«У нашому селі давно вже не працюють стаціонарні телефони, а звернення до районних служб, в тому числі й «Укртелекому», не дає належних результатів, – крик душі мешканців села Бернове Кельменецького району (від їхнього імені – члени ініціативної групи Лідія Дмитрівна Вакула, Віктор Михайлович Вакула, Ніна Тихонівна Бабчина). — Такі проблеми у нас виникали й раніше, але у відповідь на звернення завжди приїжджали монтери та ліквідовували несправності. Зараз же, коли лінія пошкоджена, ми не можемо допроситися, аби її полагодили і ми мали можливість користуватися стаціонарними телефонами. Бо ж не всі бернівці, особливо старшого віку, користуються мобільними гаджетами. Ми звикли до звичайних стаціонарних телефонів – і дітям зателефонувати, і лікаря чи «швидку допомогу» викликати, і про пенсію запитати у працівників Пенсійного фонду. А коли несила вийти на вулицю через хворобу чи з інших причин, літні люди спілкуються між собою за допомогою телефонного зв’язку та не почуваються відірваними від світу. Ми знаємо, що у нашому селі зараз багато хто відмовляється від стаціонарного телефону. І причиною такої поведінки почасти якраз і є те, що телефони не працюють, а квитанція про плату за «користування» надходить регулярно. Тобто абонентську плату з районного відділення «Укртелекому» з нас справляють щомісяця. Останнього разу ми зверталися за допомогою до районних телекомівців минулого тижня. У відповідь почули: «Знаємо, зробимо, треба замінити кабель». Але досі так ніхто й не приїжджав… Дуже сподіваємося на реакцію на наші проблеми улюбленої газети «Час», адже вже не знаємо, як повернути собі стаціонарний телефонний зв’язок».
Писк влади
За словами провідного фахівця Кельменецької філії ПАТ «Укртелеком» Тетяни Василівни Секрети, у районі зараз багато абонентів відмовляються від стаціонарних телефонів. Але є люди, котрі час від часу скаржаться на те, що цей засіб зв’язку з якихось причин не працює. Тому за номером телефону 2 01 80 реєструються заявки, а коли абонент відвідує підприємство, оператор фіксує його звернення у журналі. Надалі за номером 0 800 506 508 фіксується заявка абонента, за якою, аби ліквідувати несправність, має виїхати технічний персонал. Якщо заявки надходять повторно, такі дані відправляють до області, де вирішується питання про абонплату (якщо телефон не працює, вона справлятися не може).
Однак, в «Укртелекомі», за словами пані Тетяни, є проблема з технічними працівниками…
Як стверджує керівник технічним персоналом Кельменецького відділення ПАТ «Укртелеком» Сергій Рингач, жодної заявки з села Бернове (?!) про несправність стаціонарних телефонів не надходило. Обіцяє впродовж дня (24-го листопада) з’ясувати ці питання. Однак нашому кореспонденту направду не вдалося зв’язатися ні з тамтешнім відділенням зв’язку, ані з сільською радою.
Новообраний сільський голова Бернового Іван Васильович Верстюк, з яким вдалося поспілкуватися, затефонувавши на його особистий мобільний, підтверджує факт відсутності стаціонарного зв’язку та обіцяє взяти проблемне питання своїх виборців на контроль. А ще – докласти зусиль, аби їхні домашні телефони запрацювали.
Наталія Брянська