Наголошують у Головному фіскальному відомстві Буковини та розповідають, скориставшись сервісом, платники податків мають можливість повідомити про помічені неправомірні дії чи бездіяльність працівників ДФС, факти корупції, неякісне обслуговування, некоректне ставлення, умисно створені податківцями перешкоди у веденні господарської діяльності.
Так, у січні 2016 року на розгляд до територіальних органів фіскальної служби області з використанням вищезгаданого сервісу надійшло 2 звернення. В даних зверненнях платників цікавило питання звітності та реєстрації податкових накладних та роботи підрозділів фіскальної служби регіону.
Відсутність інформування про корупційні ризики та скарги на системні проблеми в організації роботи чи обслуговування загалом свідчить про досить злагоджену діяльність територіальних органів ДФС – відзначають податківці.
Для всіх охочих висловити свою думку чи знайти відповідь на суперечливі питання, повідомляємо, що інформаційно-довідковий сервіс «Пульс» працює цілодобово: у робочий час інформацію приймають фахівці ДФС, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Телефон цілодобової лінії (044) 284-00-07.