Виробники телевізорів спеціально маркують товари, тим самим показуючи покупцям на те, яку модель вони купують. Чи Все ми можемо правильно розшифрувати повна назва моделі вибраного телевізора?
Як приклад розглянемо девайс Philips 40PFL7605H/12. Дві перші цифри в назві ТБ – це розмір діагоналі, зазначений в дюймах. Букви PFL зустрічаються у всіх назвах lcd-телевізорів компанії Philips, тому в розшифровці не потребують. Зате наступна цифра дуже важлива. Вона – покажчик серії: чим новіше серія, тим більше функцій біля телевізора. Наступна цифра (6 в даному випадку) позначає модель з даної серії. Далі йде цифра, яка є позначенням року випуску вироби: 2 – 2007, 3 – 2008, 4 – 2009, 5 – 2010, 6 – 2011.
Літера Н у назві телевізора говорить про наявність тюнера DVB-T, DVB-З MPEG4 і MPEG2 в конкретної моделі. Якщо замість неї буде буква D, значить, ви збираєтеся купити LCD-телевізор з тюнером DVB-T, MPEG2 більш простий модифікації. Дві останні цифри після похилій особливості означають країну, де виготовлений телевізор. /12, /10 – це Європа, /60 – Росія і так далі. Більш докладні позначення країн можна знайти в Мережі.
Часто виробники можуть скорочувати найменування техніки, урізуючи наявність тюнера в моделі. В результаті вона, наша розглянута панель, звучить наступним чином: Philips 40PFL7605.
Зауважимо, що маркування телевізорів важлива. Вона дає можливість зрозуміти характеристики виробу і зробити відповідні висновки. Приміром, поділ країни на доцільно хоча б тому, що в різних країнах може бути різне напруга мережі. Якщо проблему з плоскою двополюсної штепсельною вилкою (євровилкою) можна вирішити за допомогою звичайного провідника, то інші параметри можуть створити певні складності несумісності. Частенько проблеми виникають з панелями, які реалізують тривимірне зображення. Буває, що виробник продумує наперед можливі несумісні елементи і опції. Хочете знати, чи продаються такі 3d-телевізори у вашій країні? Тоді шукайте у маркуванні цифри 01, 12, 58, 60. Символ А1 і подібні йому говорить про дизайні вироби, а WTQ і МQQ – це спеціальний набір параметрів (мова меню, телетекст, частота, моно або стерео та ін.).
Звісно, жодного принципового значення маркування телевізорів для покупця не має, адже в ній не вказується наявність або відсутність внутрішніх функцій. Як правило, такі характеристики даються безпосередньо в інструкції з експлуатації виробу. Найчастіше покупці все ж керуються своїм фінансовим підмогою і особистими перевагами того чи іншого виробника аудіо-, відеотехніки.
Джерело Інтернет-магазин АЛЛО