Супермаркет економить на касирах?

«Останнім часом покупцям чи не щодня доводиться вистоювати у гіпермаркеті «Сільпо», що по вул. Червоноармійській,71, величезні черги до кас, бо ті працюють, як правило, не всі, — крик душі Олени Бистренько з Чернівців, Валентини Тимків зі Сторожинця, Ігоря Бойчука з Кіцманя. – До того ж, молоді касири, особливо у години «пік», постійно припиняють обслуговування, звертаючись до людей з вимогою не займати чергу. Зрозуміти це складно, з огляду на те, що всі отоварюються у «Сільпо» досить вагомо – не просто 1-2 покупки. Очікувати на розрахунок впродовж майже години – приємного мало. Допоможіть з’ясувати, чому адміністрація цього гіпермаркету порушує наші права? Невже вони економлять на штатних одиницях, зокрема на касирах?»

Як пояснила фахівець з персоналу гіпермаркету «Сільпо» (вул. Червоноармійська, 71) п. Аня (прізвище не назвала), адміністрація надає відповіді винятково на офіційні звернення, котрі обов’язково реєструються. Також порадила надіслати таке звернення до керуючого магазином чи звернутися особисто – щотижня по понеділках та п’ятницях з 9.00 до 18.00, бо відповідати на запитання-претензії покупців керівники «Сільпо» мають право лише за наявності розпорядження вищого керівництва.
Юрист держінспекції з питань захисту прав споживачів у Чернівецькій області Зоя Штогрин:
— У цьому випадку покупці мають право зробити відповідний запис у книзі скарг і пропозицій, котра розміщується у доступному для них місці. Також варто звернутися до керуючого магазином з письмовою претензією за роз’ясненням причин, внаслідок яких у години «пік» споживачі позбавлені права на швидке обслуговування.
У разі невирішення питання слід звертатися до держінспекції з питань захисту прав споживачів (вул.Ватутіна,6).
Наталія БРЯНСЬКА

peredplata