«Не хочемо платити більше…»

«У зв’язку з масовою повіркою приладів обліку газу ми змушені будемо впродовж тривалого часу платити підприємству «Чернівцігаз» за надані послуги значно більше, ніж зазвичай, — крик душі мешканців с. Чагор Глибоцького району. – Ніяк не можемо зрозуміти, чому лічильники обов’язково повіряти у терміновому порядку, до того ж, ще й у опалювальний період? Звісно, що у такий час, а надто цієї зими, всі ми більше споживаємо газу. Аби хоч трохи економити, почасти зігріваємося й електроприладами. Тепер, коли доведеться десь з місяць платити за нормами споживання, змушені будемо забути про економію. Чому так це має бути? Чи не можуть газовики перенести повірку на весну, наприклад?»

Як повідомив працівник ПАТ «Чернівцігаз» Олег Володимирович Коцюбинський, планова повірка лічильників здійснюється 1 раз на 5 років для побутових лічильників роторного типу і 1 раз на 8 років для побутових лічильників мембранного типу. Коли фахівці знімають прилад обліку, нарахування здійснюється за середніми показниками споживання газу цими абонентами за аналогічний період минулого року. І якщо люди економлять споживання газу цього року, значить, вони економили й торік, отож більше не платитимуть. А планові повірки не залежать від пори року. Періодичність (5-8 років) встановлюється залежно від дати початку експлуатації лічильника взагалі або з дати останньої повірки.
До того ж, як повідомляють у відділі сервісної служби ПАТ, повірка приладів обліку триває всього 3-5 днів.
Ще можна на час повірки лічильника за особистою заявою споживача встановити йому підмінний прилад відповідного типорозміру – тоді нарахування за спожитий природний газ буде здійснюватися на підставі показів підмінного лічильника.
Наталія Брянська

peredplata