Більше ніж бізнес:  чому «АТБ» – це завжди економно, комфортно, екологічно

Головні відмінності магазинів нового формату

Як лідер українського ритейлу «АТБ» постійно  тестує та впроваджує інноваційні рішення.  Послуговуючись прикладом провідних європейських корпорацій Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа  з 2016 року поступово змінює концепцію. Крім біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не тільки мають інакший зовнішній вигляд – це магазини  нового формату. Тут застосовані новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, використовують нові стандарти викладки товарів тощо. Дискаунтери, які цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й наші Чернівці,  вирізняються серед інших підвищеним комфортом.  Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та  направляють на опалення й підтримку мікрокліматуприміщень, дозволяють зекономити на енергоносіях приблизно 70%.  Щороку корпорація відкриває близько сотні нових маркетів, а у  п’ятдесяти проводить модернізацію.  Оновлені магазини стають стартовим майданчиком, задаючи напрямок розвитку і темп всьому продуктовому ритейлу.

«АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження.  Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти  викладки товарів, організація зручних паркінгів біля магазинів.

«АТБ» прямує до тебе

«АТБ»  декілька років поспіль стрімко розширює географію своєї присутності в країні, підкорюючи  нові регіони. У 2019-му в Чернівцях на вулиці Руській, 219е (корп.2) відкрили першийкомфортний супермаркет «АТБ» у регіоні.Окрім нашої області також було споруджено магазин даної мережі й у Закарпатській.

З 2018 року впроваджують експериментальну  концепцію  «магазинів біля будинку». Це маркети «АТБ-Express», які завжди поруч із нашою оселею і завжди відчинені.

У магазинах мережі створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав’ярня», «М’яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м’ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити та потреби клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. На цей час корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до всіх цінових категорій. Вартість будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту 1082 супермаркетів мережі, які працюють у 24 областях країни (включаючи Чернівецьку), зазвичай нижча за середньоринкову на 10–15%.

Постійно відбувається модернізація магазинів мережі. Впроваджують  інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон  із системою Android,  запущено сервіс ApplePay – покупці мають змогу заплатити одним дотиком свого iPhone.

На зміну застарілій книзі скарг і пропозицій, яку уряд скасував минулого року, в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник здатен спілкуватися з клієнтами,  швидко реагувати на пропозиції, оперативно надавати будь-яку інформацію. Він навіть може записати на співбесіду того, хто шукає роботу в компанії.

Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев’ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш як 600 вантажівок).

 

Гідна альтернатива пластиковому пакету

«АТБ» інвестує серйозні кошти в екологічні проєкти. Минулого року в супермаркетах з’явилися інноваційні пакети, які згодом безпечно та швидко утилізуються. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент.  На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на дрібні часточки,  не виділяючи при цьому токсинів. Також клієнтам пропонують багаторазові зручні екоторбинки різних дизайнів.  У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував експеримент –  покупцям  надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам. Це місткі (до 25 кг) екоящики.  Такі коробки виготовляють з переробленого картону і через певний час їх також  можна переробити. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара вельми зручна й  ергономічна.

 

 

peredplata