Сьогодні, 4 березня, на щопонеділковій апаратній нараді за участі керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації та територіальних відомств центральних органів виконавчої влади перший заступник голови облдержадміністрації Георгій Галиць запропонував розміщувати рекламні банери та біл-борди про визначні туристичні місця Буковини на автовокзалах та залізничних станціях краю.
«Це поширена європейська практика, яку нам варто перейняти. Хто був за кордоном, той бачив, що в усіх аеропортах, на автовокзалах та залізничних станціях розміщується реклама про місцеві музеї, архітектурні перлини та цікаві й визначні місця, які потенційно можуть зацікавити туриста», – зауважив заступник керівника виконавчої влади краю. Георгій Галиць висловив переконання, що запровадивши таку практику у Чернівецькій області, відвідуваність Резиденції православних митрополитів Буковини і Далмації, яка внесена до Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, і музеїв, і культових споруд істотно збільшиться.
«Турист має приїхати, наприклад, до обласного центру, і вже з перших кроків відчути, що тут йому буде затишно і для його комфортного відпочинку створені усі сучасні належні умови. Він має відчувати, що влада піклується про те, як він проведе свій час у регіоні та з якими враженнями повернеться додому», – підсумував перший заступник голови облдержадміністрації. Георгій Галиць додав, що найкраща реклама для Буковини – це хороша її репутація серед туристів. Коли відвідинами краю будуть задоволені десять туристів, то через кілька місяців можна чекати на ще сто нових гостей, яким розповіли про гостинність, належний сервіс та комфорт у нас, запевнив він.
Про це повідомляє прес-служба ОДА. Питання в тому – хіба керманичі краю тільки прокинулись і тільки тепер зрозуміли, що для того, аби привабити туристів до краю, треба його рекламувати?