“Голодна туса”. Блогери влаштували БДСМ-вечірку в День пам’яті жертв Голодомору у Львові
Інфлюенсери, лідери громадської думки, популярні блогери – все це синоніми нової медійної генерації, яка піднялася на популяризації чого завгодно. Вони – це така вже каста новітніх зірок із мільйонами підписників у соцмережах, через які пропагують усе – від здорового способу життя до крутих автомобілів. А їм за це рекламодавці платять гроші. І от один такий талант – блогер-мільйонник Олександр Заліско зібрав у Львівському будинку вчених своїх не менш відомих друзів улаштувати гучну вечірку з нагоди свого дня народження. Зробив це у роковини жертв Голодомору. А ведучий свята, поширивши у Фейсбуці світлину бенкету – підписав її “голодна блогерська туса”. Коли про це стало відомо – відео і фото розлетілися мережею. А за ними почало прилітати і, м’яко кажучи, обурення українців. Навіть рекламодавці відкликали свої контракти за малоадекватну поведінку того, хто навпаки мав би бути прикладом. Більше про святкування, за яке вже виписали штрафи за порушення карантинних норм, розповість Марта Шикула.
Просто найнижча мерзотність.
Так звані «інстаграм-блогери» влаштували святкування на кістках померлих від Голодомору. У день коли вся країна згадувала найстрашніший злочин проти України – «блогєр» Олександр Заліско влаштував собі ДН просто в Будинку Вчених у Львові.
Ведучим був Володимир Остапчук, (всі ви знаєте такого)який цинічно московською мовою підписав фото «Блогєрская галодная туса».
Серед найвідоміших блогерів-мільйонників були такі:
* Наталі Литвин (1 мільйон підписників);
* Таня Самбурська (1,5 мільйона підписників);
* Валерія Юрченко (1,3 мільйона підписників);
* Саша Бо (1,9 мільйона підписників).
посилання на них будуть у коментарях
***
Це була передісторія.
А тепер реально. Це нікчемно та ницо влаштовувати «голодні туси» просто в День
Пам‘яті жертв Голодоморів. Це про свідомість та банальну повагу до країни, суспільства, історії.
Більше того, ніхто з цих організаторів чи осіб не вибачився. НІХТО з них не вшанував пам‘ять мільйонів вбитих та закаттваних.
А це, нагадаю, люди з мільйонною молодіжною аудиторією.
Чого вони вчать? Зневажати пам‘ять? Топтатись по історії? Плювати на свою країну?
Ні…так далі бути не має. Ці особи мають платити за свої вчинки і платити найдорожчим в їхньому житті (на жаль це так) – грішми.
Десятки український та міжнародних компаній платять тисячі доларів цим блогерам за рекламу.