В центрі Свята Преображення – добра новина про відновлення людини як Божого Храму. Відбувається це через наслідування Ісуса, котрий понад усіх людей має у собі Боже Життя.
Свідчення про подію Преображення Церква черпає головно з трьох Євангелій: Марка, Матея і Луки. В події Преображення Ісус бере з собою на Гору трьох учнів, котрі перед тим найбільш протистояли звістці про те, що Месія йде до Єрусалиму, щоб постраждати та померти. На горі Ісус сповнюється світла, а поруч з ним з’являються два провідники Ізраїлю – Мойсей та Ілля. Бачачи це, Петро пропонує побудувати три намети: Ісусу, Мойсею та Іллі, після чого гору отіняє хмара і чутно голос: «Це – мій улюблений Син, що я його вподобав: його слухайте. (Мт.17:4)».
Явлення світла та хмари є в Писанні знаком Божої присутності, а спілкування з Ісусом Мойсея, котрий уособлював для юдеїв найбільшого серед законодавців, та Іллі, котрий уособлював найбільших з пророків, – вказівка на те, що Ісус є більшим від них, і в ньому є повнота Божого Життя. Тому немає потреби будувати намет для зустрічі з Богом, як це зробив колись Мойсей, зустрівши Бога на горі, адже сам Ісус є Божим Домом, перебуваючи з яким людина перебуває з Богом.