Цукерки з хробаками напередодні новорічно-різдвяних свят купила в одному центральних магазинів міста чернівчанка. Коли жінка розкусила цукерку із начинкою з курагою, із середини виліз хробак.
В управлінні споживзахисту, куди жінка звернулася зі скаргою на зіпсований товар, коли розрізали навпіл принесену цукерку, звідти теж виліз хробак, – розповідає в.о. державної інспекції з питань захисту споживачів в Чернівецькій області Надія Кутиніна.
Аби не купити прострочений товар, уважно дивіться на термін його придатності, – радить Н. Кутиніна. – Якщо товар прострочений хоча б на один день, його не варто купувати. Реалізація товарів з простроченим терміном придатності заборонена.
У разі, якщо ви придбали неякісний товар, відстоюйте свої права. Зверніться до адміністратора магазину, залиште запис у книзі скарг, напишіть письмову скаргу до інспекції з питань захисту споживачів.
Споживачі не повинні ігнорувати факти продажу неякісного товару.
Упродовж новорічно-різдвяних свят до управлінні споживзахисту скарг від споживачів на неякісні продукти харчування не надходило.
– 2011 року наше управління задовольнило 84% скарг від споживачів, де були на це законні підстави, – зауважує Н. Кутиніна. – За сприяння управління захисту прав споживачів, людям повернули близько 400 тис. гривень за неякісні товари і надані послуги.
Найчастіше споживачі звертаються з приводу купівлі неякісних непродовольчих товарів, надання послуг ЖКГ. Найменше скарг на продукти харчування.
Ольга МАКСИМЮК