АТ «Чернівцігаз» розширює інноваційні онлайн сервіси

Клієнти АТ «Чернівцігаз» вже давно мають можливість передати показання лічильників та сплачувати за газ і його доставку, не виходячи з дому. Це можна зробити одразу в кілька способів: в особистому кабінеті на сайті 104.ua, телефоном, за допомогою мобільних додатків і навіть у чат-ботах і Viber та telegram. Особливо актуальними вони є під час карантинних обмежень.

 Тепер у чат-бот у Viber 7104 приймає показання лічильників з фото. Після ручного введення показників лічильника в чат-бот споживачеві пропонується додати й фото самого лічильника. Знімок лічильника можна додати з галереї телефону.

Таким чином, споживач і газова компанія можуть перевірити правильність переданих показань. Незабаром, у Viber з’явиться і функція розпізнавання по фото. Раніше така опція була доступна тільки у мобільному додатку для iOS.

Згодом, цю технологію будуть використовувати для корекції невірно або помилково внесених показань лічильників. Адже споживачі іноді вводять помилкові показання лічильників. В такому випадку їм треба звертатись до центру обслуговування клієнтів, писати заяву і чекати на візит контролера, який має скласти акт і підтвердити реальні показання лічильника. Дуже скоро це буде відбуватись майже автоматично.

Згодом, замість паперової тяганини споживачеві буде достатньо сфотографувати лічильник разом фіскальним чеком чи газетою і показання його споживання будуть скориговані віддалено

Це значно спростить життя споживачам, які помилково ввели хибні показники лічильника.

peredplata