Патріотичний бізнес допомагає рятувати Чернівці від коронавірусного лиха

Сьогодні майже кожен третій українець втратив роботу або пішов у неоплачувану відпустку. За офіційними даними вісім громадян з десяти змушені економити майже на всьому. На жаль, це стосується й мешканців Чернівців, які є одним з найбільш постраждалих віх пандемії регіонів.

 З початку карантину кількість безробітних в країні зросла майже в десять разів. За таких непростих умов значно зросла роль соціально орієнтованого бізнесу.

Найбільший представник вітчизняної галузі роздрібної торгівлі –«АТБ» зміг спільно з українцями гідно витримати це тяжке випробування. Забезпечуючи майже чотири мільйони своїх постійних клієнтів, в тому числі, й мешканців Чернівців гарантовано якісними продуктами харчування та товарами першої необхідності, «АТБ» продовжує працювати з мінімальною фіксованою надбавкою. Пом’якшивши таким чином традиційне сезонне зростання цін на окремі категорії продуктів, а також прийнявши на себе основний удар від вимушеного (стрімке зростання собівартості), але все ж підвищення цін виробниками.

Важливо, що компанія змогла зберегти свій головний капітал – співробітників. Незважаючи на неабиякі складнощі та обмеження, в найбільшій торговельній мережі країни не проводили жодних скорочень та звільнень персоналу. Більше того, у міцній родині «АТБ» навіть було поповнення. Відтак в «АТБ» сьогодні працюють і отримують гідну заробітну платню майже 57 тисяч громадян.

Неухильно дотримується компанія й своєї традиційної стратегії динамічного розвитку, розширюючи географію присутності у регіонах. Вже добре знайомих українському покупцеві супермаркетів побільшало. З початку поточного року в різних куточках країни прийняли перших клієнтів 34 нових магазини. Крім того, протягом цього періоду після капітальної реконструкції відкрилися ще 11 дискаунтерів. У планах компанії – до кінця травня відкрити ще десять крамниць.

Окрім стабільного забезпечення населення якісними продуктами за доступною ціною, «АТБ» також допомагає в боротьбі з однією з головних проблем української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розширенню географії присутності та розвитку бізнесу компанія підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни.

Як справжній патріотичний бізнес, «АТБ» не тільки зберігає наявні робочі місця, а й відкриває все більше нових вакансій. Цей процес не припинявся ні в період минулої світової фінансової кризи 2007-2008 років, ні тепер, під час подовженого до 22 червня національного карантину.

Тільки з початку поточного року роботу тут отримали 7 246 осіб. Навіть у найскладніші в плані працевлаштування часи (період карантину) робочі місця в «АТБ» отримали 2,4 тис. українців. А це ще тисячі українських родин, які, незважаючи на пандемію коронавірусу та інші проблеми й негаразди, отримали стабільне джерело доходу.

 «Одночасно з розширенням компанії ми продовжуємо системно інвестувати в людей. Крок за кроком оновлюємо систему оплати праці і мотивацію персоналу. Для нас важливо, щоб співробітники компанії отримували гідну винагороду та мали бажання працювати з повною віддачею», – розповідає Голова Ради директорів, Генеральний директор Корпорації «АТБ» Борис Марков.

Нагадаймо, «АТБ» щорічно відкриває близько сотні нових магазинів, створює 5-7 тисяч нових робочих місць. У минулому році компанія підкорила два нових регіони – відкрилися перші комфортні та сучасні супермаркети «АТБ» у Чернівецькій області та на Закарпатті. Також у 2019-му у нашому обласному центрі на вулиці Руській, 219-Е (корп.2) прийняв покупців перший сучасний комфортний «АТБ» на Буковині.

Станом на сьогоднішній день в 286 населених пунктах 24-х областей України, включаючи і нашу, працюють 1112 супермаркетів «АТБ». Загальний асортимент кожного з магазинів країни перевищує 3,5 тис. найменувань, близько тисячі з яких представлені власними виробниками та імпортерами.

Так, в 2020-у ще тисячі мешканців Львівської, Київської, Дніпропетровської, Житомирської, Чернігівської, Рівненської, Одеської, Полтавської, Хмельницької, Волинської та інших областей отримали можливість купувати гарантовано свіжі та якісні продукти за максимально доступними цінами. Нагадаємо, вартість товарів на поличках «АТБ» нижча за середньоринкову на 10-15%. А у випадку з акційними пропозиціями та бонусними програмами економія може скласти й 40%.

У нинішній коронавірусний час це стало справжнім порятунком для мільйонів українців, які через карантин та безробіття були змушені, як то кажуть, затягнути пояси.

Аби підтримати найбільш незахищені верстви населення, компанія «АТБ» ініціювала й реалізувала спільну з Мінсоцполітики безпрецедентну за масштабами благодійну акцію. Її  бюджет склав 100 мільйонів гривень. В рамках проекту жителі 191 населеного пункту країни отримали безкоштовні продуктові набори. Це допомогло майже 580 тисячам українців протриматися у найскладніші часи, як у фінансовому плані, так і в епідеміологічному.

Але й цим кроком внесок компанії в боротьбу з коронавірусом не обмежується. «АТБ» відгукнулася на прохання Офісу президента України, закупивши у Франції 12 флагманських систем CFX96 для обласних клінік та лабораторій. На це компанія виділила ще десять мільйонів гривень. Нове обладнання тепер використовується для ПЛР-діагностики та аналізу в режимі реального часу сотень зразків, узятих у пацієнтів з підозрою на Сovid-19, а також інші небезпечні інфекційні захворювання.

 

peredplata