«АТБ» вже біля тебе! Лідер вітчизняного ритейлу протягом року відкрив 11 нових супермаркетів

Нинішній рік став суворим випробуванням не тільки для мільйонів пересічних громадян України, але й для вітчизняного бізнесу. Та навіть у непростих пандемічних та економічних умовах найбільша за багатьма показниками торговельна мережа країни «АТБ» зуміла вистояти та продовжила свій розвиток. Безперебійно забезпечуючи більш як чотири мільйони громадян країни, у тому числі й мешканців нашої Буковини, гарантовано якісними продуктами за максимально доступними цінами, компанія послідовно розширювала мапу присутності в регіонах, будувала нові магазини, проводила модернізацію.

З початку 2020-го «АТБ» відкрила 111 нових супермаркетів. Ще в 42 магазинах провели капітальну реконструкцію. Вони були облаштовані з урахуванням інноваційних рішень у галузі архітектури, будівництва, ритейлу і, вийшовши на новий рівень комфорту, вже прийняли перших клієнтів. 

Станом на сьогодні в 24 областях нашої країни працюють 1178 зручних магазинів «АТБ». Вражаюча мапа присутності торгових представництв компанії наразі включає 302 населених пункти. І це не тільки мегаполіси – охоплено майже кожен куточок України.
Протягом листопада поточного року перших покупців прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в країні. Ще шість магазинів цього місяця відкрили в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, в жовтні 2020-го, лідер вітчизняного ритейлу ввів в експлуатацію 11 новеньких маркетів та ще стільки ж інноваційних магазинів – після капремонту.
«Наші плани залишаються незмінними: рости,  розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було лише 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще за рік кількість збільшилась до 1077», – розповів в одному з інтерв’ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації «АТБ» Борис Марков.
Варто зазначити, що, розширюючи власну торговельну мережу, «АТБ» допомагає боротися з головною проблемою української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року знов підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та безперечного галузевого лідера.
Цьогоріч найбільш активно  торговельна мережа розширювалася в на заході країни (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили в південних областях, а решту – в Дніпропетровському та Харківському регіонах.
Наразі процес розвитку та розширення торговельної мережі триває. У планах компанії до кінця року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також модернізувати 20 вже працюючих магазинів. Це цілком доречно, адже в умовах, коли доходи мільйонів українців значно впали, потреба в якісних, але при цьому максимально доступних продуктах  тільки зросла. Ціни в дискаунтерах «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Досягають цього завдяки оптимізації бізнес-процесів, застосуванню енергоощадних технологій,  використанню принципу працювати з виробниками напряму тощо. Якщо уважно слідкувати за акціями  в «АТБ» і користуватися бонусною програмою, то зекономити можна й понад 40%.
Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів «АТБ», серез яких і мешканці нашої Буковини,  оцінили широкий асортимент продукції власних торгових марок (ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», ТМ «Своя лінія», ТМ «Розумний вибір»). Кожна з них посідає лідерські позиції в своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки продукту. Частка продукції власних ТМ у загальному асортименті кожного із супермаркетів  мережі «АТБ», який перевищує 3,5 тис. найменувань, становить приблизно 30%.

Цікаво, що якість продуктів цього ексклюзивного асортименту (продукцію ВТМ продають тільки в магазинах «АТБ») не поступається якості брендових аналогів, проте їхня ціна може приємно здивувати. Адже до вартості такої продукції не включають витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників тощо. Як свідомий і патріотичний бізнес «АТБ» працює з фіксованою мінімальною націнкою. Більше того, делікатеси з лінійки власного імпорту в «АТБ» реалізують взагалі без націнки. Це означає, що  у супермаркетах мережі, у тому числі й тих, що працюють на нашій Буковині, ми можемо придбати певну продукцію за ціною виробника.

Стас Панчук

 

 

 

peredplata