Останнім часом мешканці нашої Буковини все частіше помічають, що на харчування доводиться витрачати значно більше коштів, ніж раніше. На жаль, ціни на продукти в країні, дійсно, поступово повзуть вгору. Причини тому цілком очевидні: майже рік діють певні карантинні обмеження, постачальники та виробники зазнають збитків, тож подекуди, щоб втриматися на праву, вимушені вживати непопулярних заходів.
Але реальну можливість щодня купувати якісні продукти, проте не витрачати зайвого, мільйони громадян України, в тому числі й у Чернівцях, все ж мають.
Простий і перевірений роками спосіб економити сімейний бюджет, не відмовляючи собі в улюблених продуктах і навіть делікатесах, надає мільйонам українців найбільша торговельна мережа країни «АТБ».Наразі в 24 областях України працюють 1206 супермаркетів цієї мережі. Їхня кількість постійно зростає, бо щороку компанія відкриває приблизно сотню магазинів, підкорюючи нові регіони, а також модернізує близько п’ятдесяти маркетів. Мапа присутності супермаркетів лідера вітчизняного ритейлу станом на поточний час включає 307 населених пунктів, у тому числі й наше головне місто Буковини.
Компанія займає лідируючі позиції одразу за багатьма показниками і вже більше чверті століття дотримується своєї традиційної цінової політики. Вартість будь-якого товару в магазинах«АТБ» нижчаза середньоринкову на 10–15%, а постійні акції («Товар тижня», «Товар дня» тощо) дозволяють економити на покупках до 40–50%. Це стосується навіть імпортної продукції! Де українській родині, що має середній дохід, можна купити смачні польські ковбаски, найсвіжіші цитрусові або духмяну італійську мелену каву за невисоку ціну? Відповідь – у магазині «АТБ».
Корпорація дотримується принципів соціально орієнтованого бізнесу, тож працює з мінімальною націнкою. Тут заробляють не на вартості товару, а на обсягах його реалізації. Ці обсяги вражають: за підсумками минулого року товарообіг мережі становив 149,8 млрд грн. (разом із ПДВ). Протягом 2020 року він зріс на 18,2%.
Надавати клієнтам сучасний сервіс «АТБ» допомагає оптимізація багатьох бізнес-процесів, застосування найсучасніших енергоощадних технологій, розвинена власна логістична інфраструктура (великий автопарк, мультитемпературні складські центри), а також правило працювати з виробником без посередників.
Щоб покупці могли розумно витрачати гроші, компанія «АТБ» пропонує продукцію власних торгових марок. За якістю такі товари, які припали до смаку багатьом мешканцям Чернівців, не поступаються більш розкрученим брендам, аосьїхні ціни значно нижчі. Такий ексклюзивний асортимент (продукціюВТМ пропонують лише в магазинах «АТБ») становить майже третину від загального – на сьогодніна поличках будь-якого супермаркету цієї торговельної мережі є понад 3,5 тисячі найменувань товарів.
«Компанія заробляє не на вартості, а на обсягах продукції. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити стабілізацію цін, насамперед на продукти харчування та товари першої необхідності», – повідомили нам у пресслужбі компанії «АТБ-Маркет».
Сьогодні «АТБ» є не тільки лідером галузі роздрібної торгівлі за товарообігом, кількістю магазинів, географією присутності, обсягом сплачених податків і зборів, але й за чисельністю клієнтів. Щодня магазини «АТБ»у 24 областях України відвідують понад 4 мільйони осіб, які вже оцінили можливість купувати якісні продукти та водночас суттєво економити власні кошти.
Мільйони українських громадян, включаючи й мешканців нашої Буковини, знають «АТБ» як найбільш надійного постачальника гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами.
Павло Коломієць