Заснована в перші роки української незалежності на базі декількох гастрономів у Дніпрі компанія «АТБ» у наші дні є лідером усієї галузі роздрібної торгівлі. Йдеться про товарообіг, обсяг сплати податків і зборів у бюджети всіх рівнів, чисельність співробітників (більш ніж 60 тис. осіб) і клієнтів, кількості магазинів, географії присутності тощо.
1230 сучасних комфортних супермаркетів «АТБ» сьогодні працюють у 24 областях України. І ця цифра постійно зростає! Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, корпорація щорічно відкриває не менш як сотню нових магазинів, а також модернізує старі. При цьому незмінним лишається те, що на прилавках кожного з магазинів торговельної мережі представлені тільки гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за чесними демократичними цінами, які у маркетах «АТБ» традиційно нижчіза середньоринкові на 10–15%.
Компанія дозволяє своїм клієнтам, яких уже понад чотири мільйони, заощаджувати значні кошти завдяки роботі з виробниками продукції напряму, а також оптимізації багатьох бізнес-процесів. Чималу роль у цьому відіграють добре знайомі і такі, що вже полюбилися мільйонам українців, власні торгові марки «АТБ»: ТМ «Розумний вибір» (базові товари в найбільш економному сегменті), ТМ «Своя лінія» (українські й імпортні товари з оптимальним співвідношенням ціни та якості) і ТМ «DeLuxe F&G Selected» (імпортна преміальна продукція за демократичними цінами).
«Сила будь-якого бренда визначається ступенем довіри споживачів. По-справжньому сильний бренд повинен бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії. Наші СТМ, можна відверто сказати, уже стали «народними» і були прийняті споживачами як «своя» продукція. Вони мають високу впізнаваність, їх пропонують за доступними цінами. Ми завжди маємо зворотний зв’язок від споживача. Жодне звернення не залишається без уваги. Ми також відкриті для звернень щодо нових товарів, удосконалення процесу, продукту або упакування», — розповіла Дар’я Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортиментів «АТБ-Маркет».
Кожен із клієнтів «АТБ» добре знає, що за якістю продукти та товари власних торгових марок компанії не поступаються аналогам інших брендів, а от коштувати можуть на 30–40% дешевше. Такої економії досягають завдяки тому, що до вартості товару не включені зайві в цьому випадку витрати на послуги посередників, рекламу, розкручування бренда, транспортування, зберігання і т.п.
Продукція Privatelabel тепер займає більше чверті (26%) від загального асортименту товарів у магазинах торговельної мережі № 1 в Україні. Представлена вона винятково в «АТБ» і фактично є лицем компанії.
Нагадаємо, що на прилавках кожного із супермаркетів цієї мережі представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань продукції. Свіжість і якість кожного з них гарантовані сертифікатами міжнародного зразка, причому до якості продукції власних торгових марок в «АТБ» висувають максимально суворі вимоги. Особливу увагу приділяютьупакуванню. Щоб воно відповідало останнім трендам, ведеться постійна дизайнерська робота з його вдосконалення, змішування текстур, фактур і кольорів. Створюється упакування, яке не тільки ефектно виглядає, привертає увагу завдяки зображенням зірок шоу-бізнесу (Ольга Полякова, DZIDZIO), але й приємне на дотик. Не залишаються без уваги і сучасні тренди. Приміром, на упаковці нового рису ТМ «DeLuxe» розміщений QR-код, відсканувавши який можна скористатися класичним рецептом приготування в домашніх умовах справжнього узбецького плову. Так, маючи навіть мінімальний набір продуктів, будь-яка українка може приємно здивувати свою родину вишуканою стравою.
Водночас в «АТБ» певні: не менш важливо, щоб гарне зображення на упакуванні відповідало його наповненню. Цей тонкий баланс ефектності та найвищої якості в «АТБ» вдається успішно тримати вже багато років.
І в цьому немає нічого дивного, адже продукцію для ексклюзивного асортиментуВТМ «АТБ» (а це близько тисячі найменувань) виготовляють в основному компанії, що є лідерами у своїх категоріях ринку.
Цікаво, що в найближчі плани «АТБ» не входить значне розширення цього асортименту. У середньому за рік він збільшився всього на 1%, однак помітні ротації відбулися в його наповненні – зросла не кількість, а різноманітність. Серед новинок варто зазначити справжній хіт — лінійку заморожених овочевих і фруктових сумішей. Вони представлені ТМ «DeLuxe» і ТМ «Своя лінія».
Сьогодні на прилавках торговельної мережі «АТБ» присутні тільки ті продукти та товари Privatelabel, які максимально відповідають потребам і запитам українських споживачів і мають оптимальне співвідношення «ціна – якість». Будь-яка позиція з ексклюзивного асортиментуВТМ «АТБ» не тільки приємно дивує якістю та смаком, але й дозволяє заощаджувати сімейні кошти багатьом мільйонам українців.
Марія Хоривець