Як впливати на людей: 22 психологічних прийоми

Ми підібрали для вас декілька цікавих психологічних прийомів, які зможуть вам допомогти у складній ситуації або налагодити з кимось хороші стосунки.

1. Коли колеги по офісу зупиняються біля вашого столу, вирішують з вами поговорити і відмовляються залишати вас у спокої, просто встаньте та підіть налити собі води, продовжуючи з ними спілкуватися. Потім замість того щоб йти до свого столу, йдіть до їх, і вони інстинктивно сядуть за нього. Потім просто завершіть діалог та повертайтесь до роботи

2. Якщо ваша дитина перейшла у стадію “чомучки”, то кращий спосіб зупинити нескінченний потік питань — це запитати «я не впевнений, а ти що думаєш?» Це як дар божий. Дитина сама відповідає на своє питання, ви говорите щось типу «мені подобається твоя версія», і вона тут же від тебе відстає.

3. Щоб уникнути драми на роботі і всім подобатися, потрібно робити компліменти людям поза їх спиною.

4. Коли у вас у підпорядкуванні багато робітників, інколи буває складно змусити їх робити те, що потрібно. Звичайна фраза «Мені потрібна твоя допомога з …» дуже дієва. Людям треба відчути себе потрібними, що завдяки їхнім діям щось змінюється. Якщо ви даєте їм це зрозуміти, це призводить до реальних змін

5. Просте вислуховування кого-небудь без висловлювання порад або витягування інформації зазвичай дозволяє дізнатися про людину більше, ніж якщо б ви розпитували її.

6. Під час суперечки — оберіть, на чому погодитися, а потім просувайте свою позицію.

7. Краще говорити «Ти маєш рацію» замість «Я знаю». Тоді ти не будеш виглядати грубіяном, адже інша людина могла тільки що дізнатися про це.

8. Якщо вам потрібно щось запам’ятати, думайте про це, роблячи щось незвичайне. В результаті спогад зв’яжеться з цим «чимось» і в майбутньому «щось» буде викликати конкретно цей спогад.

Наприклад: вам потрібно буде винести сміття перед сном. Покладіть подушку в інший кінець ліжка.

9. Якщо з вами розмовляє хтось сором’язливий, то радимо дивитися на нього і періодично кивати головою. Це допомагає таким людям продовжувати розмову.

10. Замість «Чи є у вас питання?» Питайте «Які у вас є питання?»

Перше найчастіше закінчується тишею, а друге створює комфортну обстановку, яка допомагає людям зібратися і задати їх питання.

11. Якщо ви весь час виглядаєте щасливим, коли когось зустрічаєте, то рано чи пізно вони теж будуть раді вас бачити.

12. Будьте ласкаві, навіть до грубіянів. Кумедно спостерігати, як вони поступово заспокоюються, якщо ви не піддаєтеся злості.

13. Не ображайте людей, а давайте їм зрозуміти, чого ви б від них хотіли. Наприклад, якщо хтось очевидно грубо поводиться, скажіть, що вам дуже подобається, коли він / вона розмовляє з вами чемно. Вони не можуть на це нічого заперечити і поступово усвідомлюють свою помилку.

14. Спочатку попросіть щось нездійсненне і отримайте відмову, а потім просіть те, що вам потрібно. Ця техніка називається «Дверима в обличчя».

15. Під час суперечки зберігайте спокій і фокусуйтесь на проблемі, а не на людині (якщо, звичайно, людина сама не є проблемою, в такому випадку не соромтеся його позбутися)

16. Якщо ви хочете видати якусь критику, спробуйте затиснути її між двома позитивними фактами про людину (позитивне – негативне – позитивне). Зазвичай так люди краще сприймають критику.

17. Хочете змусити людей добре до вас ставитися? Попросіть їх про послугу, навіть самому дрібному на кшталт «не міг би ти потримати мою ручку пару секунд». Це обманює мозок, тому що вона думає «я погодився допомогти цій людині, значить, вона мені подобається, інакше я б не робив цього».

18. Якщо доводиться вислуховувати чиїсь відмовки або якщо ця людина просто поводиться некоректно, найчастіше кращий спосіб — це просто дивитися на них з легкої зацікавленістю і нічого не відповідати. Якщо не задавати їм ніяких питань, вони просто самі заженуть себе в кут і розгубляться у власних словах.

Один директор контролював буквально все під час зустрічей, тому що був самим мовчазним і незворушним людиною в кімнаті. Був випадок, коли йому задали абсолютно безглузде питання, а він просто дивився на цю людину секунд 15. 15 секунд — це досить довго, якщо на вас витріщаються в кімнаті, де купа народу. Так що він просто сидів спокійно, і ніхто не міг зрозуміти, чи то директор злиться. Чи то просто мовчки обмірковує питання.

19. Намагайтесь постійно використовувати фразу «ти маєш рацію» — навіть якщо вони праві в найменшій дрібниці. Це змушує людину відчувати себе розумною і вона одразу ж розслабляється.

20. Дякуйте людей за якості, яких ви від них очікуєте. Замість того, щоб вибачатися перед клієнтом за запізнення, скажіть їм дякую за терпіння і розуміння. Працює безвідмовно

21. Будьте прямолінійні і суб’єктивні, коли вам щось треба. Замість того, щоб питати «чи є у кого-небудь ручка» запитайте «у кого є ручка». Замість того, щоб просити когось зателефонувати в швидку скажіть «так, ти, в синій куртці, як тебе звати? Гаразд, Андрій, подзвони в швидку і скажи, коли вони зможуть приїхати до нас »

22. Коли я знаю, що хтось від мене щось приховує, я просто дивлюся на них і мовчу — не киваю, не натякаю — просто дивлюся. Тиша зазвичай витягує з людини правду або якусь деталь. Трюк називається «агресивне слухання»

Сподіваємося, вам стане в нагоді наша підбірка порад!

Джерело: https://www.0372.ua