Дорожники Буковини хочуть працювати, але їм не платять гроші

Дорожники Буковини хочуть працювати, але їм не платять гроші

Звернення до буковинців

Перш за все необхідно вибачитись перед Вами за той незадовільний стан, який створився на дрогах області. Провина в цьому дорожників звичайно є, проте, існуючий стан створився не за одну зиму, і навіть не за один рік.

Відповідно до фінансування галузі за останні 20 років в області побудовано тільки 11 км об’їзної дороги Чернівців. Існуючі дороги побудовані та капітально ремонтувалися в 70-80-х роках. За кошти, які були виділені Облавтодору вистачало тільки для поточного ремонту доріг та забезпечення безпеки руху. За останні сім років не було коштів на поверхневу обробку, яка дозволяла зберігати покриття 3-4 роки. Кошти, що виділяються, можливо порівняти з коштами, які витрачаються на ремонт доріг в місті Чернівці, загальна протяжність яких 600 км, тоді як на обслуговуванні Облавтодору – 3000 км, в тому числі 830 км з асфальтобетонним покриттям. На дороги області фінансування з кожним роком зменшується, а вартість пального, матеріалів невпинно збільшується. Що можливо зробити без грошей, пального, матеріалів? Так, стан доріг більше ніж незадовільний. Про це тільки лінивий не говорить.

Для всіх засобів масової інформації стан доріг улюблена тема, виливається тільки негатив, дорожників називають злодіями і неробами, але не один журналіст не поспілкувався з робітниками безпосередньо на дорозі, не спитав їхньої думки. Виконуємо роботи, а потім місяцями чекаємо оплати. Постійне недофінансування, борги за постійні затримки на 1-2 місяці виплати заробітної плати, в таких умовах працюють дорожники.

Питання: де кошти, які збирають з пального на ремонт доріг? Чому нікого це не цікавить? Чому це закрита тема? Хто керує цими коштами? Чому казначейством постійно затримуються перерахування? Складається враження, що ЗМІ користуються тільки тим, що їм надає влада, яка обмежується тільки вказівками та обіцянками про допомогу. Дорожники готові та хочуть працювати, мати роботу і працювати не два-три дні на тиждень, як останні три роки, а працювати кожного дня, мати можливість годувати свої сім’ї. Натомість скорочується чисельність працівників, ідуть вказівки доводити чисельність відповідно до фінансування.

Питання: скорочувати людей чи фінансувати ремонт доріг?

Сергій Запісочний,
голова профкому ДП «Чернівецький облавтодор»