Вже майже сім місяців у Центрі обслуговування платників податків міської податкової інспекції працює ІТ – приймальня для платників податків, де фахівці допомагають усім бажаючим освоїти технологію подання звітності в електронному вигляді. Безумовно радує той факт, що переважна більшість відвідувачів вже опанувала інтернет-звітування.
Відтепер бізнесмени можуть скористатись ще одним сервісом від Міндоходів – «Електронним кабінетом платника податків». Кожний платник має змогу облаштувати своє персональне електронне робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.
Користувачі мають змогу підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.
Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає „Календар платника”, в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються.
Увійти до Електронного кабінету можна за адресою: kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням „Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пункті реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів: м. Чернівці вул Червоноармійська 200А, І поверх, каб. 110. тел. 51-43-79.
З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.
Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях