Державна податкова інспекція у м. Чернівцях протягом 2013 року видала 142 довідки про сплату та відсутність податкових зобов\’язань з податку на доходи фізичних чернівчанам, які виїжджають на ПМЖ за кордон, що на 36 менше, ніж минулого року. Про це повідомляє інформаційно – комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях.
Нагадуємо, що громадяни України, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов\’язані подати до органу державної податкової служби за місцем своєї реєстрації декларацію про майновий стан і доходи. Це необхідно зробити не пізніше ніж за 60 календарних днів до виїзду.
Перевірка органом ДПС здійснюється протягом 30 календарних днів після надходження такої декларації. У разі відсутності податкових зобов’язань платнику податку видається відповідна довідка.
Довідка про сплату та відсутність податкових зобов\’язань з податку на доходи фізичних осіб дійсна протягом 60 календарних днів з дати її видачі.
Зазначений документ подається до органів митного контролю під час перетину кордону і є підставою для проведення митних процедур.
Обов’язок щодо подання податкової декларації платниками податку-резидентами, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, визначено п. 179.3 ст. 179 Податкового кодексу України та регламентовано постановою Кабінету міністрів України від 27.12.2010 №1243 «Про затвердження Порядку отримання довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб платником податку-резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку».