На «гарячу лінію» до начальника податківців додзвонились більше сотні чернівчан

Традиційно кожного місяця начальник ДПІ у м. Чернівцях спілкується з платниками податків по телефону. Впродовж цього року Ярослав Городенський провів 10 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія», під час яких роз»яснення отримали 102 жителя столиці Буковини.
Варто зазначити, що така форма роботи завжди користується великим попитом серед чернівчан, адже у платників податків є можливість зі свого робочого місця поспілкуватись з фахівцями Державної податкової інспекції.
Нещодавно було проведено чергову «гарячу лінію». Зазвичай ми пропонуємо найактуальніші питання, які надходили під час гарячої лінії. Але цього разу, своїми враженнями поділився сам Ярослав Доринович.
Які ж питання з»ясовують платники з очільником податківців?
Перше місце в рейтингу – зміни податкового законодавства.
«Мені завжди приємно, що чернівецькі підприємці слідкують не лише за змінами, а й за перспективами податкового законодавства, надають конструктивні пропозиції, висловлюють свою думку щодо реалізації певних норм. Така небайдужість приносить свої результати. Ось, яскравий приклад: чимало підприємців нарікали на норму Податкового кодексу, яка визначає, що право на отримання автоматичного бюджетного відшкодування податку мають платники податку, у яких середня заробітна плата не менше, ніж у два з половиною рази перевищує мінімальний встановлений законодавством рівень у кожному з останніх чотирьох звітних податкових періодів (кварталів) (п.п. 200.19.5 п. 200.19 ст. 200 ПКУ). Наразі критерій заробітної плати для отримання відшкодування «автоматом» виключено», – розповів Ярослав Доринович.
Цінність безпосереднього спілкування під час телефонної розмови полягає в тому, що можна поділитись власним досвідом.
«Я вже багато років працюю у податковій, а тому серед моїх знайомих є чимало керівників підприємств та бухгалтерів. І тому, коли телефонує людина з якоюсь проблемою, часто я можу навести приклад як на іншому підприємстві вирішили подібну ситуацію. Іноді телефонують люди та запитують, чому податкова не приймає їх аргументів, хоча вони побудовані на прямій нормі Податкового кодексу. У таких випадках я прошу людину прочитати мені цю норму. Уважно вислуховую, а потім відповідаю: «А тепер послухайте як її читаю я. Відчуваєте різницю?» Адже найголовніше при тлумаченні будь-якої законодавчої норми – вірно розставити акценти».
Не буває безглуздих запитань. Траплялось навіть так, що почувши «Начальник податкової Вас слухає», додзвонювач губився та казав: «Я знаю, що в мене дурне запитання». Але я вважаю, що таких запитань не буває. Адже якщо людина зателефонувала на «гарячу лінію», то питання дійсно для неї важливе. І взагалі, соромно не знати, а запитати не соромно.
Робота працівників податкового відомства завжди спрямована на дієвий зворотний зв\’язок. Пряме телефонне спілкування платників податків з посадовими особами ДПІ у м. Чернівцях – це один із чинників, що формують довіру та партнерство. Наступний сеанс «гарячої лінії» з начальником ДПІ у м. Чернівцях Ярославом Городенським заплановано на 6 листопада з 15,00 до 16,00 за телефоном 54-60-00.
Інформаційно – комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях

peredplata