Така кількість письмових звернень надійшла до територіальних органів Головного управління ДФС у Чернівецькій області у січні – лютому цього року – повідомили у відомстві.
З них, найбільш поширенні питання, порушенні у зверненнях громадян стосувалися проведення контрольно – перевірочної роботи – 20 звернень. Щодо інших звернень, то в 4-х запитувачі інформували про ухилення від сплати податків, 5 звернень стосувались правильності нарахування та виплати заробітної плати. Також, цікавились порядком нарахування і сплати загальнодержавних податків та єдиного соціального внеску – 8 звернень та 7 – щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства.
Серед осіб, що використали своє право на звернення, 4 – фізичні особи- підприємці, 4 – пенсіонерів, 3 – колишніх працівників органів державної служби, 39 осіб – соціальний стан не повідомили.
У відомстві нагадують, що оформлення письмових звернень платників податків здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Перш за все, звернення адресується на адресу податкової інспекції, якщо вирішення порушених у зверненні питань належить до компетенції податкової.
У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо. Письмове звернення повинно бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати.