Протягом чотирьох місяців цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 108801 платників. Відвідувачам надано більше 108 тисяч послуг: консультаційних – 3334; інформаційних – 2843; адміністративних – 7996 та понад 94 тисячі інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші). На якість наданих послуг платники податків не скаржились.
До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло 1115 письмових звернень громадян, в т.ч. 40 заяв та 1075 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень на 504 збільшилась.
Податківці надали відповіді на 26 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях