Чернівчани отримали більше 152 тисяч послуг у центрі обслуговування платників

З початку року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 151905 платників, в т.ч. за червень 23476 платників. Відвідувачам надано майже 152 тисячі послуг: консультаційних – 4694 (червень – 601); інформаційних – 3992(травень – 547 ); адміністративних – 12190 (червень – 2435) та понад 131 тисячі інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші).

До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло надійшло 1438 письмових звернень громадян, в т.ч. 55 заяв та 1383 заяв, за якими передбачено надання інформації ( довідок ) згідно з законодавчими та нормативними Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень на 661 збільшилась.
Податківці надали відповіді на 28 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

peredplata