Звернення громадян до фіскальної служби Буковини можна подати електронною поштою

Головне управління ДФС в Чернівецькій області повідомляє, що з 28.10.2015 набирає чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим зокрема звернення до органів ДФС може бути подано в електронному вигляді.
Отже громадянин може викласти своє звернення до Головного управління ДФС у Чернівецькій області через:
– засоби телефонного зв\’язку за телефонним номером: (0372) 54-56-34;
-використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку cv.official@sfs.gov.ua, яка розміщена на офіційному веб-порталі територіальних органів Головного управління ДФС у Чернівецькій області у розділі Головна>Контакти;
– поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДФС за адресою: 058013, м.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А;
– особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів Головного управління ДФС облаcті.
– до територіальних органів Головного управління ДФС у Чернівецькій області за посиланням : http://cv.sfs.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/teritorialni-organi/
Також громадянин може викласти своє звернення до ДФС України через:
– засоби телефонного зв\’язку контакт-центру ІДД ДФС за телефонним номером: (044) 284-00-07;
– використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua, яка розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у розділі Головна>Діяльність>Звернення громадян>Реєстрація звернень;
– поштою або передати особисто чи через уповноважену особу до ДФС за адресою: 04655, м. Київ, Львівська площа, 8;
– особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС.
Водночас повідомляємо, що у зверненні має бути зазначено прізвище, ім\’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв\’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Таким чином, електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд скан-копії та/або фото копії.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п\’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

peredplata