Така кількість письмових звернень надійшла до територіальних органів Головного управління ДФС у Чернівецькій області у І кварталі цього року – інформують у відомстві. Слід зауважити, цьогоріч жителі області направили до податківців на 8 звернень менше, ніж у відповідному періоді минулого року.
Відтак, щодо тематики звернень, які порушенні у зверненнях громадян, то вони стосуються податкової політики (45 звернень – 69,2 відсотків від загальної кількості). З них: 23 звернення – проведення контрольно-перевірочної роботи, 3 звернення – щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, у 2-х зверненнях запитувачі інформування про ухилення від сплати податків, 5 звернень – ліцензування певних видів господарської діяльності, 1 звернення – щодо загальнодержавних податків (ПДВ), 4 звернення – ЄСВ, 2 звернення – щодо виконання судових рішень та 5 звернень – інші.
У відомстві нагадують, що оформлення письмових звернень платників податків здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Перш за все, звернення адресується на адресу податкової інспекції, якщо вирішення порушених у зверненні питань належить до компетенції податкової.
У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо. Письмове звернення повинно бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати.