Кабмін постановою від 31.08.2016 р. № 565 вніс зміни до Примірного положення про центр надання адміністративних послуг, затвердже-ного постановою КМУ від 20.02.2013 р. № 118, якими уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів, а також передбачено можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів надання адміністративних послуг.
Змінами уточнено, що у центрі за рішенням органу (посадової особи), що його утворив, також може здійснюватися:
• прийняття звітів, декларацій та скарг,
• надання консультацій,
• прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг,
• укладення договорів і угод представниками суб’єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо).
У приміщенні, де розміщується центр, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).
Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через центр.
У центрах, утворених при виконавчих органах міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, Автономної Республіки Крим, а також при Київській та Севастопольській міських, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністраціях, час прийому суб’єктів звернень становить не менш як шість днів на тиждень та сім годин на день.
В інших центрах — не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день.
У територіальних підрозділах центру та у віддалених робочих місцях адміністраторів центру час прийому суб’єктів звернень визначається органом (посадовою особою), що утворив центр.
При цьому прийом суб’єктів звернень у центрі здійснюється без перерви на обід та не менш як один день на тиждень до 20-ї години.
За рішенням органу (посадової особи), що утворив центр, час прийому суб’єктів звернень може бути збільшено.
Людмила Пилипів
провідний спеціаліст відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області