Як зареєструвати народження дитини в закладах охорони здоров’я

Відповідно до Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» повідомляємо.

За бажанням батьків чи одного з них документи, для реєстрації місця проживання дитини, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини в закладах охорони здоров’я.

Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації.

Для реєстрації особа або її представник подає органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг):
– письмову заяву;
– документ, до якого вносяться відомості про місце проживання.

Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;
– квитанцію про сплату адміністративного збору;
– документи, що підтверджують право на проживання в житлі, перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації;
– військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У разі подання заяви представником особи додатково подаються:
– документ, що посвідчує особу представника;
– документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

Якщо документи (дані) для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються до органу державної реєстрації актів цивільного стану, оформлена органом реєстрації довідка про реєстрацію місця проживання дитини повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням того з батьків (представників), хто подавав заяву, може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі надання адміністративних послуг, надіслана поштою.

Орися АНДРІЄЦЬ
начальник відділу реєстрації актів цивільного стану
Управління державної реєстрації
Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області

peredplata