Електронний кабінет платника податків – 2017

Чернівецька ОДПІ звертає увагу, що Законом України від 21.12.2016 р. № 1797-VIII Податковий кодекс доповнено ст. 42-1, яка визначає правові засади функціонування електронного кабінету платника податків.
Електронний кабінет реалізований у вигляді захищеного Інтернет-порталу для платників податків, робота в якому здійснюється у режимі реального часу та не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення.
Електронний кабінет працюватиме цілодобово, крім часу, необхідного для проведення технічного обслуговування, та буде забезпечувати такі можливості:
– перегляд в режимі реального часу інформації про платника податків, що використовується контролюючими органами;
– перегляд даних оперативного обліку податків та зборів (дані карток платників податків);
– перегляд даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість;
– перегляд даних системи електронного адміністрування реалізації пального;
– одержання інформації у вигляді документа, який формується автоматизовано шляхом вивантаження інформації з електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;
– проведення звірення розрахунків з бюджетом, з одержанням документа про стан розрахунків із накладенням електронного підпису посадової особи та печатки контролюючого органу;
– надання заяви про повернення помилково або надлишково сплачених сум податків;
– автоматизоване визначення обов’язкових для подання платником податків форм податкової звітності;
– автоматизоване визначення рахунків для сплати податків конкретним платником податків;
– заповнення, перевірки та подання податкових декларацій до контролюючого органу;
– реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
– реєстрація акцизних накладних в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
– перегляд інформації про податкові накладні та розрахунки коригування, реєстрація яких в ЄРПН зупинена;
– отримання інформації з ЄРПН про стан спецрахунку та суми, які враховуються у формулі для визначення ліміту реєстрації податкових накладних;
– отримання інформації з ЄРПН про зареєстровані постачальниками податкові накладні та розрахунки коригування;
– отримання повідомлень про проведення податкових перевірок, отримання актів та довідок за наслідками перевірок;
– адміністративне оскарження рішень контролюючих органів (подання заперечень на акт перевірки, подання скарги, тощо);
– перевірка статусу контрагента за базами даних Мінфіну, наприклад, про статус реєстрації платником ПДВ, про наявність порушень податкового законодавства, наявність податкового боргу;
– внесення змін до реєстраційних даних платника податку, наприклад, у разі зміни посадових осіб;
– надання заяви про перехід на спрощену систему оподаткування;
– взяття на облік на митниці;
– подання заяв та інших документів для отримання сертифікатів походження EUR.1
– реєстрація РРО;
– подання звітності про використання РРО;
– отримання довідок та інших документів, які видаються податковими органами.

Новини Партнерів