За яких умов платнику можуть відмовити у реєстрації РРО

Фахівці Головного управління ДФС у Чернівецькій області звертають увагу платників податків на те, що відповідно до п. 8 глави 2 розділу II Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 протягом двох робочих днів після отримання документів, визначених у п. 4 глави 2 розділу II Порядку, контролюючий орган відмовляє в реєстрації реєстратора розрахункових операції, якщо: РРО вже зареєстрований; модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО; РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві; центр сервісного обслуговування не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв’язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО; документи подано не в повному обсязі; в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності; відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО; суб’єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; суб’єкт господарювання не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО; суб’єкт господарювання або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО.

За наявності підстав для відмови в проведенні реєстрації РРО контролюючий орган не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації РРО надає або надсилає (поштовим відправленням або на електронну пошту) суб’єкту господарювання повідомлення про відмову у проведенні реєстрації РРО із зазначенням підстав для такої відмови.

peredplata