Впродовж січня – березня 2018 року на сервіс «Пульс» 4 платники податків Буковини звертались зі зверненнями стосовно роботи органів ДФС. За аналогічний період минулого року таких звернень було – 1 – розповідає заступник начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Іван Матіос.
Та роз’яснює, скориставшись даним сервісом, представники бізнес – спільноти регіону мають можливість повідомити про помічені неправомірні дії чи бездіяльність працівників фіскальної служби, факти корупції, неякісне обслуговування, некоректне ставлення, умисно створені працівниками відомства перешкоди у веденні господарської діяльності.
Для всіх охочих висловити свою думку чи знайти відповідь на суперечливі питання, інтерактивний сервіс «Пульс» працює цілодобово: у робочий час інформацію приймають фахівці ДФС, у неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Звертаємо увагу, телефон цілодобової лінії (0800)501-007 (напрямок \”4\”) – деталізує заступник начальника відомства Іван Матіос. Крім того, акцентує, на офіційному веб-порталі ДФС України сервіс «Пульс» розміщено за посиланням: idd@sfs.gov.ua.