Чернівецькі податківці провели опитування платників податків

Трохи більше місяця пройшло з офіційного відкриття Центру обслуговування платників податків в державній податковій інспекції у м. Чернівцях, а податківці вже вирішили почути об’єктивну оцінку платників податків з приводу роботи Центру. Адже на врахуванні думок платників податків та громадськості повинен будуватися справжній діалог бізнесу та податкової служби.

„Ми зацікавлені в тому, щоб представники бізнесу висловлювали своє бачення подальшої співпраці, пропонували нам нові форми та методи роботи. Оскільки, немає меж для вдосконалення, тому ми не збираємося зупинятися на досягнутому. Податкова служба повністю орієнтована на потреби платників. Це успішний тренд, практика багатьох розвинених країн світу. Впевнений, що наші зусилля також приведуть до підвищення престижу податкової служби та стрімкого зростання податкової культури у суспільстві”, – підкреслив начальник ДПІ у м. Чернівцях Анатолій Паланійчук.

Приємно, що під час опитування податківці отримали лише позитивні відгуки. Платники зазначають, що відчувають турботу, і їм дуже зручно в одному місці отримувати повний спектр послуг, які надає податкова служба.

Але, натомість, висловили і ряд пропозицій, зокрема: запропонували розмістити в Центрі дитячу кімнату, облаштувати для зручності відвідувачів їдальню чи кафе.

Для податківців дуже важливо мати зворотний зв’язок з платниками, адже такі форми роботи як анонімне опитування, дають змогу оперативно дізнатися про нагальні проблеми, що виникають у платників податків, і швидше на них реагувати.

Про це повідомляє відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю ДПІ у м. Чернівцях.

Новини Партнерів