До кінця другого роки свого перебування на посаді прем\’єр-міністра України Микола Янович врешті-решт надав вичерпний перелік сфер діяльності, у яких від нього може бути хоч якась користь.
До вчорашнього дня вся країна помилково вважала, що талантів у Азарова є лише два: широко розрекламоване ним самим віртуозне володіння лопатою і справді інфернальне красномовство. Однак 12 грудня Микола Янович явив світові своє абсолютно нове обличчя, зареєструвавши в Укрпатенті знак для товарів і послуг \”AZAROV\”. У буремні часи, коли навколо на кожному кроці шепочуться про швидку заміну прем\’єр-міністра, заздалегідь провести конверсію – саме воно. Втім, навіть якщо ці розмови так і залишаться розмовами (за два роки правління Азарова до цього вже звикли – марність Янича на посаді розуміють усі, але віддати крісло комусь іншому теж шкода), всього через рік щасливому власникові бренду \”AZAROV\” все одно доведеться покинути держслужбу. Загалом, як не крути, намір Миколи Яновича злізти з державної шиї можна тільки вітати.
Отже, відповідно до виданого патенту, під логотипом \”AZAROV\” Микола Янович відтепер \”може надавати послуги зі складання податкових декларацій, аналізувати собівартість товарів і послуг, надавати послуги по зрівнянню цін, послуги секретаря або послуги з пошуку спонсорів, писати рекламні тексти, керувати справами артистів-виконавців, надавати доступ до інтернету і навіть забезпечувати спілкування через інтернет-чати і форуми\”.
Безумовно, за цим списком Азаров постає як різноплановий чолов’яга. Чого вартий хоча б \”аналіз собівартості товарів і послуг\”! Людині, що порпрацювала на вершині гігантської піраміди розпилювання державного бюджету, як нікому іншому можна довірити визначення собівартості замовлених товарів і послуг. Уважне око старого чорта відразу ж визначить, де можна завищити ціну на оплачувану державою або бізнесом халтуру, а відповідно – де це, напевно, і було зроблено.
\”Складання податкових декларацій\” у виконанні Миколи Яновича – це взагалі класика моделі бізнесу рекетирів 90-х. Створити бізнесменам найграндіознішу проблему і потім не моргнувши оком запропонувати свої послуги з її рішенням – той самий впізнаваний стиль, ось тільки тим простим головорізам (вибачте, колегам Азарова за списком Партії регіонів) в 90-х розуму не вистачало провернути хитромудру схему в масштабах всієї країни.
Запитайте, звідки Азаров взяв, що він вміє \”керувати справами артистів-виконавців\”? Так після двох років роботи менеджером при Януковичу можна хоч до Миколи Баскова найматися! У того, у всякому разі, у райдері ні вертольота, ні золотого унітазу немає.
Янович взагалі, як видно, дуже швидко все схоплює – тільки завів фейсбук, як вже готовий забезпечувати йому – \”спілкування через чати і форуми\”. Знайшов на базарі дешеву картоплю – згоден \”надавати послуги по зрівнянню цін\”. Так і уявляється собі фізіономія дідуся Азарова, монотонно доповідав: \”А вчора були по 5. Але великі…\”
Так що майбутнє у бренду досить безхмарне. Є тільки один маленький, але дуже неприємний момент. У країні, де ще чудово пам\’ятають мафоны \”Panasound\” і штани \”Abibas\”, Миколі Яновичу краще не сунутися, скажімо, в парфумерію. Не те щоб асоціація духів зі старим пер… тобто досвідченим господарником буде негативно впливати на продаж, а просто біля продукції бренду \”AZZARO\” офіційна прізвище Миколи Яновича буде виглядати досить підозріло. Проте можемо порадити нашому брендоносцю просто використовувати своє дівоче марку – в туалетній воді \”PAHLO\” форма буде цілком відповідати змісту.
Думаємо, якщо у Миколи Яновича з його торговим аватаром все вийде, незабаром до нього підтягнуться і інші його колеги. Золотий унітаз \”YANUKOVICH\”, унітаз звичайний \”BRODSKIY\”, вазелін \”LYASHKO\”, губна помада \”SYMONENKO\”, презерватив \”LYTVYN\” і ще багато-багато інших брендів напевно не загубилися б при аналізі собівартості товарів і послуг виборцем…
Юрко Косміна
Джерело Обком