Завершиться навчальний інтенсив практичними рекомендаціями, як ветеранському бізнесу вибудувати довготривалі теплі стосунки з клієнтами. Про репутацію компанії та завоювання лояльності споживачів розкаже
Анастасія Обертас – експертка з комунікацій в громадському секторі, волонтерка, комунікаційниця проєкту “Без Броні”, яка має 10+ років досвіду в журналістиці та 7+ років досвіду в PR, рекламі та SMM.
В межах лекції ветерани дізнаються:
• Як виокремитися серед конкурентів
• Хто ваша цільова аудиторія та де її шукати
• Чи завжди клієнт правий? (спойлер: ніт))
• Як з обмеженим бюджетом зробити так, аби про ветеранський бізнес заговорили
• Media relations: як потрапити у ЗМІ та що цікаво журналістам
• SMM: говоримо про власну справу у соцмережах
• Партнерства: за, проти, як та з ким варто партнеритись
• Комунікація під час кризи: як не втратити клієнтів за час карантину
Проєкт “Без Броні” виконується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).