Найбільше шансів потрапити до нового складу Чернівецької міськради у “Слуги народу”, «Єдиної альтернативи», «Батьківщини», – 9,9%, «Європейської солідарності», «Рідного міста» та ОПЗЖ.

Результати опитування, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг» протягом 20-24 серпня 2020 року серед мешканців Чернівців, продемонстрували, що опитані однаково песимістично оцінюють ситуацію як у місті, та і в Україні. Так, лише 13% респондентів відповіли, що справи в місті йдуть у правильному напрямку, 79% – вважають протилежне. Стосовно України лише 15% стверджують, що напрям справ розвитку в державі правильний, 71% – неправильний.

Серед респондентів переважать емоції розчарування – 37%. 22% зазначили, що відчувають надію, лише 11% – радість, по 8-9% – байдужість, сум та злість.

 

Оцінюючи ризики стосовно кризи коронавірусу, 67% зазначили, що більше бояться економічних наслідків кризи для своєї родини, аніж захворіти. 19% навпаки більше бояться хвороби. Останніх більше серед старших опитаних та жінок.

 

Стан доріг – ключова проблема міста (78%). 31% визначили як актуальну проблему стан житлових будинків та під’їздів, 24-27% – неприбрані вулиці, розмір тарифів на комунальні послуги, якість громадського транспорту, благоустрій дворів та прибудинкових територій, вивіз сміття. 22% вважають проблемами міста епідемію коронавірусу, 17% – стан дитячих майданчиків, 15% – безпритульних тварин.

 

У рейтингу політичних сил на виборах до міської ради лідером є партія «Слуга народу, за яку готові віддати голоси 25,7% тих, хто визначився і має намір прийти на вибори. Партію «Єдина альтернатива» підтримують 10,0%, партію «Батьківщина» – 9,9%, партію «Європейська солідарність» – 9,4%, партію «Рідне місто» – 6,6%, партію «Опозиційна платформа – За життя» – 6,0%, партію «Голос» – 3,2%, Радикальну партію – 3,1%, партію «Перемога Пальчевського» – 3,0%. Рейтинг інших сил – нижче 3%. Тих, хто не визначився, – близько 11%.

 

 

Обираючи політичну силу на виборах до Чернівецької міської ради 55% опитаних зазначили, що скоріше підтримають місцеву партію, 28% – зазначили, шо швидше голосуватимуть за загальнонаціональний бренд.

 

 

Аудиторія: мешканці м.Чернівці від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком та статтю.

Вибіркова сукупність: 1200 респондентів.

Метод опитування: особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face).

Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,8%. 

Терміни проведення дослідження: 20-24 серпня 2020 р

 

Редакція ЧАСу зберігає всі рейтинги всіх служб. Ті соціологи, прогнози яких будуть найбільше брехливими, змушені привселюдно з”їсти їх на сходах Чернівецької ратуші. Тому пропонуємо їм друкувати соцдослідження на якихось їстівних матеріалах. А не на папері. Бо доведеться їсти

Новини Партнерів