На Буковині купували голоси за принципом мережевого маркетингу

На Буковині купували голоси за принципом мережевого маркетингуЯк повідомили сьогодні в обласному осередку УДАРу, вибори в Чернівецькій області цього року були найбруднішими. Купівля голосів стала звичною практикою. І за рахунок в тому числі підкупу на 203 та 204-ому округах перемогу здобули ставленики від партії регіонів. Та, на жаль, за руку нікого ударівцям зловити не вдалось. Як вони стверджують, підкуп виборців перетворився на такий собі мережевий маркетинг, де є свої десятники, сотники тощо.

В УДАРі також повідомили, що будуть виступати за прийняття нового закону про вибори, які повинні бути на пропорційній системі з відкритими списками.

Окрім того, ударівці наголошують, що будуть розглядати питання щодо онулення списків та мажоритарників.

На заувагу ж журналістів стосовно того, що на святкування 94-ої річниці Буковинського віча ударівців помічено не було, в обласному осередку запевнили, що їхні партійці були, просто без прапорів.

Також ударівці не змогли прояснити ситуацію з листівками проти кандидата в народні депутати Богдана Баласиновича. Керівник юридичного відділу тільки запевнив, що листівок насправді було багато. Їх розкидали мешканцям районів 204-ого округу в поштові скриньки. І саме виборці звернулись до УДАРу щодо розповсюдження тих листівок. Тоді юристи написали заяви до прокуратури і в результаті двох розповсюджувачів було затримано (хоча затримали хлопців за розповсюдження зовсім інших листівок – проти Артема Семенюка). Наразі ж по цій справі Баласинович проходить свідком.

ФОТО ЛИСТІВКИ

На Буковині купували голоси за принципом мережевого маркетингу

peredplata