Допоможіть позбавитись кабельного телебачення \”Воля\” у Чернівцях!»

Народна трибуна

Крик душі
«Через захворювання очей та проблеми зі слухом я вже давно не маю змоги користуватися кабельним телебаченням, а нарахування за послуги регулярно продовжують надходити, – крик душі пенсіонера, інваліда війни 1-ї групи, 87-літнього мешканця Чернівців Степана Фотійовича Сухоменюка. – Річ у тім, що про небажання продовжувати користуватися послугами компанії «Воля» я повідомив, як годиться, диспетчеру в офісі , що розташований по вул. Комарова, 9. Та попросив, аби вони відмітили це у своїх документах. Від’єднав кабель, просив працівників зафіксувати все згідно чинного законодавства. А мені повідомили, що це юридично неправильно. У мене ж навіть угоди з «Волею» не було укладено – то хіба так правильно? Коли я про це повідомив, мене в буквальному сенсі слова змусили підписати угоду, як я зрозумів, за ті попередні місяці, коли ще користувався їхніми послугами. Дівчина заледве не розплакалася – мовляв, її звільнять з роботи за не переукладення угоди. Тепер я не маю кабельного телебачення, зате маю нарахування за… користування послугами компанії. Допоможіть позбутися нав’язливих «послуг», бо навіть якби я добре бачив, я б розірвав угоду: адже коли працювало 42 канали, я сплачував 18 гривень, потім «зрізали» десять каналів – знову платив 18 гривень, потім ще «зрізали», а плата така ж залишилася. До всього, у відділенні банку, у якому я отримую пенсію, вивісили ще й список божників цієї кабельної компанії, у якому незаконно «красується» й моє прізвище. Хіба це правильно? За що я маю платити, коли кабель давно від’єднаний?»

Писк влади
Впродовж двох днів ми не змогли зв’язатися з керівництвом компанії «Воля» у Чернівцях, аби домовитися про зустріч з приводу звернення Степана Сухоменюка: телефони за номерами 58 93 39, 4 74 21, 57 99 28 або мовчали, або без кінця надходив переривчастий сигнал. Тож як насправді ця компанія працює зі своїми клієнтами – невідомо.
Зате в інспекції з питань захисту прав споживачів нам пояснили, що Степану Сухоменюку необхідно повідомити компанію у письмовій формі про те, що він відмовляється від послуг кабельного телебачення. Можна нагадати працівникам, коли, як і хто з них виїжджав за місцем його проживання – ймовірно, нарахування надходять помилково і «борг» з інваліда війни буде знято. Заяву писати в двох екземплярах, зареєструвати та один залишити собі. Принаймні, нарахування більше не надходитимуть. Стосовно ж правомірності наявності у приміщенні банківського відділення списків «боржників» – про це варто запитати у тамтешнього керівництва, з’ясувавши, на підставі чого його там вивісили. Якщо згоди з нав’язливим надавачем послуг не буде досягнуто, звертатися до управління з захисту прав споживачів (м. Чернівці, вул. Ватутіна, 6)


Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

Новини Партнерів