Культура обслуговування буковинських перевізників на рівні травматизму

Народна трибуна
Крик душі

«Нещодавно водій автобуса заледве не прибив мене дверима, зачиняючи їх, коли я стояла на східцях, але навіть вибачення за це не попросив, — крик душі мешканки райцентру Кіцмань, пенсіонерки Лікерії Іванівни Ткач. — 8 липня я пішла з аптеки на автобусну зупинку, аби дістатися центру містечка. Автобус Кіцманського АТП (номер 09-88), що відправлявся близько 10-ї години, на самій зупинці не зупинився, а проїхав значно далі. Люди побігли до нього, а з людьми і я, з палицею в одній руці, пакетом з ліками в іншій. Саме тоді мене затиснуло дверима так, що не могла ні вийти, ані піднятися східцями: палиця з пакетом випала з рук, я закричала, скільки мала сил. Також на водія почали кричати люди, після чого вони мені допомогли визволитися. У відчаї я зателефонувала до керівника автопідпри-ємства, аби поскаржитися на дії водія. Слухавку підняла якась жінка, яка не захотіла сказати, хто вона. Досі навіть не знаю, чи хтось бодай словом дорікнув водію за таку «культуру обслуговування». Тому, скоріш за все, відповіді на своє звернення мені чекати марно. Чи це вже стало закономірністю у наших перевізників? Що мені та таким, як я, робити і чекати від них далі?»

Писк влади
Як пояснили у департаменті інфраструктури, містобудівного комплексу та ЖКГ Чернівецької обласної адміністрації, звернення від пасажира дає право на відповідну реакцію в залежності від того, яке порушення допустив водій транспортного засобу та якими є наслідки цього порушення. Це може бути дисциплінарне стягнення, а також попередження. За наявності 3-х попереджень з перевізником може бути розірвано угоду про пасажирські перевезення. Однак пасажирам необхідно звертатися зі скаргою до цього департаменту (тел. у Чернівцях – 52 46 51 та 55 18 70).

Голова правління ПАТ «Кіцманське АТП – 1615» Дмитро Михайлович Стефюк:
— Обов’язково розберуся, що там трапилося. Знаю, що часто люди залишають свої автомобілі на зупинках, і водіям пасажирських автобусів доводиться здійснювати посадку чи висадку у безпечному для них місці. Наразі не уявляю собі, як дверима могло затиснути пенсіонерку, адже у всіх автобусах вони відчиняються автоматично, щойно натрапляють на перешкоду. Тому звертаюся до всіх буковинців, хто користується автобусами ПАТ «Кіцманське АТП» з приводу зауважень, пропозицій чи й подяк телефонувати 2 15 77 механіку, який цілодобово реєструє різні випадки, інциденти та мені доповідає. А в робочий час можна телефонувати до секретаря за номером 2 16 11. Хочу запевнити всіх, що ми працюємо і надалі працюватимемо задля блага пасажирів.
Наталія Брянська