\”Чернівцігаз\” відмовляє у видачі розрахунків

Народна трибуна
Крик душі

«Мені відмовили у видачі даних з оплати за споживання природного газу, щоб я могла звірити надходження своїх коштів до абонвідділу підприємства-надавача послуг, — крик душі мешканки вул. Федьковича, 2-Б з Чернівців Олександри Михайлівни Міщанчук. — Річ у тім, що останнім часом мені на домашню адресу почали надходити повідомлення про існування заборгованості, але за своїми записами, які веду систематично, розплачуючись з комунальниками, я цього не бачу. Припускаю, що це, мабуть, помилка, тому й хочу звіритись. Ймовірно, десь не були враховані субсидії, право на які має моя родина. У «Чернівцігазі» повідомили, що не можуть видати такої виписки, бо, мовляв, раніше послуги з газопостачання їм надавало зовсім інше підприємство. Я ж не вимагаю, аби мені вишукували дані «Укргазмереж», нехай дадуть їх за той період, відколи послуги надають саме вони. До речі, і у «Водоканалі», і в КЖРЕПі такі виписки мені видали. Чому ж газовики відмовляються? Складається враження, що ця фірма – держава в державі…»

Писк влади
За повідомленням прес-секретаря відділу зв’язків з громадськістю ПАТ «Чернівцігаз», Олександрі Міщанчук з вказаного приводу треба було звернутися із заявою до начальника абонентного відділу (тел.54 30 79 та 54 30 70) і отримати необхідну інформацію вона могла вже наступного дня. Бо, як з’ясувалося, у «Чернівцігазі» оперативно цього робити не можуть через… технічні причини.

Однак тепер споживачка природного газу може звернутися та забрати свою виписку, документ підготують до її приходу. Начальник же абонентного відділу взяла до уваги факт ненадання інформації Олександрі Міщанчук на її прохання.

Споживачам, у котрих виникне потреба в отриманні інформації щодо розрахунків за спожитий природний газ, варто пам’ятати, що з 1 по 4 число кожного місця абонслужба в режимі приймання та видачі документів не працює, отож в ці дні слід звертатися до приймальні голови правління ПАТ «Чернівцігаз».


Наталія Брянська