Враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв’язку між суспільством та владою, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, обласною державною адміністрацією здійснюються заходи щодо розгляду питань, які порушувалися громадянами.
За минулий рік до Чернівецької обласної державної адміністрації надійшло 3 тис. 611 звернень, що на 561 звернення менше, ніж у 2010 році. Торік 864 звернення адресувалося органам влади вищого рівня. В той же час, збільшилася кількість колективних звернень з 355 до 321. Переважно в них порушувалися питання, пов’язані з ліквідацією наслідків стихійних лих, присвоєння почесного звання “Мати-героїня”, запровадженням єдиних соціальних карток.
Кількість повторних звернень залишилася на рівні минулого року – 187. Найбільше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців міста Чернівці, Кіцманського, Вижницького, Сторожинецького та Хотинського районів. Буковинці найчастіше порушували у своїх зверненнях питання соціального захисту, комунального господарства, житлової, аграрної політики, земельних відносин, екології та природних ресурсів, а також питання з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.