Чи виконує функції «Єдиний розрахунковий центр» у Чернівцях

Народна трибуна

Крик душі
«Уже кілька разів безрезультатно намагаюсь застати у «Єдиному розрахунковому центрі» по вулиці Шептицького працівника газопостачального підприємства, аби перед переходом на нові тарифи звірити свої дані про оплату за споживання газу, – крик душі мешканця Чернівців з вулиці Руської, 255, пенсіонера, інваліда ІІ групи Йосипа Францовича Аксамітовського. – Я вже телефонував до міської ради, але там відповіли, що не можуть впливати на підприємство, бо воно приватне. Навіщо ж тоді було голові міста Олексію Каспруку всім розказувати та хвалитися, що «Єдиний розрахунковий центр» створено винятково задля блага чернівчан і є, мовляв, домовленість із надавачами комунальних послуг, що тут, у центрі, постійно працюватимуть їхні представники?

Ще я телефонував до приймальні підприємства-монополіста та просив з`єднати мене з керівництвом, однак і там відмовили: нема їхнього працівника у центрі на Шептицького, то прийдіть іншим разом, або приходьте до абонентного відділу на Винниченка. Ходив я і на Винниченка, та не маю здоров`я вистоювати довжелезні черги, які там щодня збираються. Як мені бути? Щомісяця останнього або передостаннього дня, як свідомий споживач, надаю покази лічильника, а до 5 числа наступного місяця оплачую надані послуги. А якось мене знічев`я «покарали» на 76 гривень, тож більше не хочу такого допускати. Допоможіть повернути представника газового підприємства на його робоче місце у «Єдиний розрахунковий центр!»

Писк влади

У розрекламованому, за словами наших читачів, на панель-кронштейнах чи не на кожній опорі Чернівців муніципальному контакт-центрі, який, за повідомленням його керівника, є підрозділом МКП «Довідкова служба 0-80», працівники-оператори, згідно з текстом оголошення, за вказаними для звернень телефонами 15-80 та 588-888 мали б допомогти містянам з`ясувати чи не всі питання комунального характеру та поставити запитання владі міста. Мали би, але допомагають далеко не всім. На запитання читача, яке озвучила наш кореспондент, оператор спочатку відповіла, що необхідно звернутися… до прес-служби міської ради. На моє зауваження, що літній чоловік не звертатиметься до прес-служби, жінка пообіцяла надати номер телефону начальника. Начальник підрозділу повідомила, що «газова служба та «обленерго» працюють самі по собі» й міська рада впливу на них не має. На запитання, як же бути зі зверненнями до влади, відповіла, що підрозділ може надати інформацію, куди саме слід зателефонувати інваліду Аксамітовському. Зокрема, до диспетчерського пункту «Чернівцігаз» за номером 931-904.

Наданий номер телефону, як з`ясувалося, належить не диспетчеру, а контакт-центру ПАТ «Чернівцігаз». З ним ввічливо приємним голосом відповіла працівниця-оператор, котра назвалася Юлією, та сказала, що готова відповісти на будь-які запитання споживачів за їхніми зверненням і допомогти їм розібратись у складнощах в разі їх виникнення. Тож сподіваємося, що саме за цим номером нашому читачеві таки вдасться вирішити свої «газові» проблеми.
Запитання читачів «Часу», чи виконує функції «Єдиний розрахунковий центр», що «має на меті зменшити черги у місцях сплати комунальних послуг і де можна розрахуватися та отримати довідки за газ, електрику, водопостачання та опалення», коли ніхто з місцевої влади не хоче курувати його роботу, на жаль, залишається риторичним.


Наталія БРЯНСЬКА

peredplata