Комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” (ЧТУ) має на своєму офіційному сайті розділ “Наші хейтери”.
Джерело: ІМІ у Чернівецькій області.
“У цьому розділі висвітлюється актуальна інформація про основних хейтерів підприємства, які допомагають нам ставати кращими”, – йдеться у дописі у розділі.
На наявність такого розділу звернула увагу представниця ІМІ у Чернівецькій області, працюючи над темою комунікації ЧТУ з чернівецькими журналістами.
Облік хейтерів “Чернівецьке тролейбусне управління” веде в Excel, кожен охочий може завантажити собі цей хейтер-лист.
У списку названі імена, посилання на фейсбук-профіль хейтерів, скріншоти з головної сторінки профілю. Крім того, КП навіть вказує статус хейтера, навпроти деяких прізвищ вказано “топовий хейтер”.
Скриншот з сайту ЧТУ
Нагадаємо, представниця ІМІ досліджувала тему доступу місцевих журналістів до публічної інформації. Зокрема, щодо комунікації ЧТУ, оскільки раніше медійники стикалися з відмовами у запитах. Запити могли розглядатися по кілька тижнів, а медійникам розповідали про різні причини: то лист потрапив у спам, то запит без підписів тощо.
У розмові з начальницею Управління комунікацій, зовнішніх зв‘язків та електронного урядування Людмилою Кушнір представниця ІМІ звернула увагу на неналежній комунікації ЧТУ з медійниками. Через кілька днів відповідь на інформаційний запит журналістці Людмилі Осадчук таки надіслали. А на сайті ЧТУ рубрика “Наші хейтери” дещо змінилася: з “Наші хейтери” розділ перейменували на “Наші хейтери, що допомагають нам стати кращими”. У хейтер-листі кількість осіб залишилася незмінною.
Раніше ІМІ повідомляв, що комунальне підприємство “Чернівецьке тролейбусне управління” з початку квітня не надавало відповіді на електронний інформаційний запит журналістки видання “Молодий буковинець” Людмилі Осадчук. КП відмовило журналістці у доступі до інформації, вказавши, що її запит був без електронного підпису та без власноручного підпису.