Контактний центр системи БПД має офіс у Чернівцях

«Гарячій» телефонній лінії системи БПД – 5 років!

 1 мільйон 400 тисячдзвінків надійшло до Єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги починаючи з 3 жовтня 2015 року. Цілодобово на номер 0 800 213 103 звертаються тисячі людей з різних куточків України. І у кожного – своя проблема і часом непроста ситуація, яка потребує оперативного вирішення.

Контактний центр системи БПД має два стаціонарні офіси у Чернівцях та Сумах.

Зателефонувавши за номером 0 800 213 103, клієнти спочатку потрапляють до операторів офісу у Чернівцях. Цей відділ контакт-центру спеціалізується на консультування громадян з питань надання БПД, прийнятті повідомлень про випадки затримання осіб, забезпеченні оперативного зв’язку з усіма центрами системи БПД тощо. У чернівецькому відділі контакт-центру (цілодобово, в чотири зміни) працюють 17 операторів.

Якщо людина потребує юридичних консультацій чи роз’яснень, її з’єднують з фахівцями сумського відділення, де працюють 7 операторів (в робочі дні з 9.00-18.00).

Щомісяця до контакт-центру надходить 35-45 тисяч дзвінків. А загальна цифра за 5 років –1 мільйон 400 тисяч. Це свідчить про те, що єдиний телефонний номер став для наших громадян дієвим засобом отримання правової інформації. Особливо відчутно це стало після запровадження в Україні карантину, коли система БПД призупинила особистий прийом громадян та почала надавати правові послуги дистанційно.

Наприклад, у 2016 році надійшло 142 тисячі дзвінків, у 2019 році – 329 тисяч, а з початку 2020 року вже  надійшло  понад 356 тисяч дзвінків (рекорд у липні 2020 року – майже 53 тисячі).

ТОП-запитання від додзвонювачів.

На першому місці – інформація про контакти, адреси та графіки роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Друге місце – правові консультації. Найчастіше юристи надають роз’яснення у сфері цивільного, адміністративного, трудового, житлового та сімейного законодавства. Серед запитань, пов’язаних із карантином, більшість стосуються трудових правовідносин, нарахування пені за несплату суми житлово-комунальних послуг, отримання соціальної підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань тощо.

Третє місце – повідомлення про затримання осіб для призначення захисника за кошти держави.

Багато установ та організацій мають свої «гарячі» лінії. Особливість контактного центру системи БПД полягає в його мультифункціональності. Це і довідкова служба – людина може отримати інформацію про адреси, номери телефонів центрів та бюро правової допомоги, дізнатися контакти інших установ, якщо клієнта потрібно переадресувати. Це і широкий спектр правових консультацій – юристи надають роз’яснення не з окремих галузей права, а з абсолютно різних правових питань – кримінального, цивільного…. Це і отримання алгоритму дій в тій чи іншій ситуації: куди звернутися, які документи зібрати тощо.

 

Довідково

Єдиний телефонний номер системи БПД – 0 800 213 103

(дзвінки на вказану телефонну лінію зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України є безкоштовними та приймаються цілодобово).

Всеукраїнський контакт-центр системи безоплатної правової допомоги надає такі послуги:

–           забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;

–           повідомлення інформації про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

–           консультування з питань, пов’язаних з наданням безоплатної правової допомоги;

–           інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;

–           надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;

–           інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;

–           забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної вторинної правової допомоги, зокрема – прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.

 

 

 

peredplata