Псевдобанкіри ошукали трьох буковинців на суму понад 112 тисяч гривень

«Дзвінок від нібито співробітника банку»: – саме за такою схемою аферисти ошукали трьох буковинців на суму понад 112 тисяч гривень

Поліцейські за цими фактами проводять досудові розслідування. Правоохоронці закликають громадян не довіряти незнайомцям та в жодному випадку не розголошувати конфіденційну інформацію, яка стосується банківських рахунків, а тим паче не перераховувати гроші на невідомі рахунки.

Із заявою про шахрайство до Чернівецького райуправління поліції звернулася 38-річна місцева жителька. Заявниця розповіла поліцейським, що їй зателефонував невідомий та представився працівником служби безпеки банку. Співрозмовник повідомив жінці, що для запобігання блокування мобільного застосунку від шахраїв, необхідно кошти з картки перерахувати на більш захищений рахунок. Чернівчанка довірилась псевдобанкіру та перерахувала понад 100 тисяч гривень на рахунок вказаний аферистом.

Ще однією жертвою «працівника банку» став 56-річний житель міста Сторожинець. Чоловік повідомив поліцейським відділення № 1 (м. Сторожинець) Чернівецького РУП, що спілкуючись з нібито банківським працівником, під приводом захисту коштів, надав реквізити свого карткового рахунку. Після чого отримав сповіщення про перерахування 10 тисяч гривень на невідомий рахунок.

У аналогічну шахрайську пастку потрапила й 54-річна жителька Кельменців. Буковинка розповіла співробітникам Дністровського райвідділу поліції, що після дзвінка від нібито банкіра, з її картки зникло понад 2000 гривень.

Поліцейські внесли відомості про вказані кримінальні правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань за ст. 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.

Буковинські правоохоронці вкотре нагадують:

– не довіряйте дзвінкам від незнайомих осіб;

– не розголошуйте даних банківської картки та коди з SMS-повідомлень;

– не перераховуйте кошти на невідомі рахунки;

– не дозволяйте ввести себе в оману під час розмови з нібито «співробітником банку»;

– якщо у вас виникли якісь сумніви одразу кладіть слухавку;

– зателефонуйте на гарячу лінію банку, клієнтом якого ви є, або зверніться до найближчого відділення.

 
Джерело: відділ комунікації ГУНП в Чернівецькій області

peredplata