Будівництво залізниці Мамалига-Ларга в обхід теритторії Молдови є недоцільним. Про це йдеться у відповіді міністерства інфраструктури на запит народного депутата Геннадія Москаля, повідомляє прес-служба нардепа.
Згідно з інформацією міністерства, ще 2004 року було розроблено техніко-економічне обгрунтцвання доцільності будівництва ділянки Мамалига-Ларга в обхід Молдови. Тоді порахували, що прокладання 42 км залізниці обійдеться в 782 млн.грн (у цінах 2005 року), а окупність становитиме 200 років. Тому будівництво визнали недоцільним.
З 1990 року обсяги залазничних перевезень на існуючій лінії скоротилися у 12 разів і робота лінії є збитковою. Залізничні дільниці області є суто регіональними і не мають загальнодержавного значення.
Крім того, залізниця Чернівці-Тернопіль побудована за нормативами кінця ХІХ ст, що обмежує вагові норми і швидкість руху.
«Великий строк окупності, безпідставність прогнозів щодо темпів нарощення обсягів перевезень робить недоцільним бідівництво лінії Мамалига-Ларга», – йдеться у листі міністерства інфраструктури.
Нагадаємо, потяг Буковина «Чернівці-Київ» номер 118 з 1 січня 2012 року відправляється о 18.18, до Києва прибуває о 8.03, з Києва відправляється о 18.31, до Чернівців прибуває о 7.58. Зупиняється на 11 станціях (з Чернівців): Кіцмань, Заліщики, Тлусте, Чортків, Хоростків, Теребовля, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця, Козятин, Київ. Дорога через Мамалигу є ближчою, однак відрізок залізниці проходить через територію Молдови, тож пасажири проходять митний і прикордонний контроль.
У листопаді 2011 року під час візиту на Буковину Президент Віктор Янукович пообіцяв розглянути питання пуску швЗгідно з інформацією міністерства, ще 2004 року було розроблено техніко-економічне обгрунтцвання доцільності будівництва ділянки Мамалига-Ларга в обхід Молдови. Тоді порахували, що прокладання 42 км залізниці обійдеться в 782 млн.грн (у цінах 2005 року), а окупність становитиме 200 років. Тому будівництво визнали недоцільним.
З 1990 року обсяги залазничних перевезень на існуючій лінії скоротилися у 12 разів і робота лінії є збитковою. Залізничні дільниці області є суто регіональними і не мають загальнодержавного значення.
Крім того, залізниця Чернівці-Тернопіль побудована за нормативами кінця ХІХ ст, що обмежує вагові норми і швидкість руху.
«Великий строк окупності, безпідставність прогнозів щодо темпів нарощення обсягів перевезень робить недоцільним бідівництво лінії Мамалига-Ларга», – йдеться у листі міністерства інфраструктури.
Нагадаємо, потяг Буковина «Чернівці-Київ» номер 118 з 1 січня 2012 року відправляється о 18.18, до Києва прибуває о 8.03, з Києва відправляється о 18.31, до Чернівців прибуває о 7.58. Зупиняється на 11 станціях (з Чернівців): Кіцмань, Заліщики, Тлусте, Чортків, Хоростків, Теребовля, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця, Козятин, Київ. Дорога через Мамалигу є ближчою, однак відрізок залізниці проходить через територію Молдови, тож пасажири проходять митний і прикордонний контроль.
У листопаді 2011 року під час візиту на Буковину Президент Віктор Янукович пообіцяв розглянути питання.