«АТБ» підкорює український захід: гарантовано безпечні продукти вже поруч

Перша половина поточного року стала серйозним випробуванням на міцність як для вітчизняного торговельного бізнесу, так і для мільйонів громадян країни. Пристосуватися до складних обставин  і навчитися підтримувати звичний рівень життя в умовах нової реальності мешканцям Буковини активно допомагає найбільша торговельна мережа України – «АТБ». Багаторічний лідер українського ритейлу забезпечує українців гарантовано якісними, свіжими та безпечними продуктами за найбільш доступними цінами. Нині постійними клієнтами супермаркетів «АТБ» є майже чотири мільйони громадян у 24 областях країни, включаючи й Чернівецьку. Більше того, ці показники постійно зростають, оскільки компанія дотримується обраної багато років тому стратегії динамічного розвитку, розширює мережу, відкриває нові магазини, проводить модернізацію вже працюючих маркетів, розвиває логістичну інфраструктуру, підкорює нові регіони. Минулого року в Чернівцях на вулиці Руській, 219е, корп.2 відкрили перший комфортний та інноваційний супермаркет «АТБ» у нашій області. Це стало початком підкорення мережею усієї нашої Буковини.

З початку 2020-го в Україні прийняв перших клієнтів 61 новий супермаркет «АТБ», у тому числі й у нашому західному регіоні. П’ятнадцять із них відкрилися після капітальної реконструкції. Тепер мапа присутності магазинів найбільшої за багатьма показниками (асортиментом, чисельністю співробітників, кількістю магазинів, товарообігом тощо) торговельної мережі країни включає 293 населених пункти. У містах, містечках і селищах всіх областей України працюють 1137 супермаркетів «АТБ».

Важливо зазначити, що розширення торговельної мережі було визначено  довгостроковою стратегією, розробленою в 2017 році. Вона включає в себе не тільки збільшення товарообігу та торговельних площ, але й використання  сучасних інноваційних технологій в галузі енергозбереження, будівництва й архітектури.  У кожному з нових супермаркетів «АТБ» впровадили концепцію енергоефективності. Такі магазини  пропонують покупцям високий рівень сервісу та комфортні умови для шопінгу. Вже приблизно третина торговельної мережі «АТБ» працює в оновленому форматі.

Корпорація продовжує роботу з розширення та модернізації своєї логістичної інфраструктури, яка зараз є однією з найбільш розвинених в країні. У поточному році планують запуск ще двох мультитемпературних розподільних центрів європейського зразка у Львівській і Одеській областях.  Їх стане  11, що дозволить продовжити нарощувати обсяги товарообігу. А це означає, що ще більше громадян України отримають можливість купувати гарантовано свіжі продукти за демократичними цінами.

За підсумками  першого півріччя  2020-го корпорація «АТБ» збільшила товарообіг на 19% (порівняно з аналогічним періодом 2019-го). Зараз цей показник становить 70,7 млрд грн. (включаючи ПДВ та акцизи) проти 59,4 млрд грн. у першому півріччі минулого року. Такі вражаючі темпи зростання товарообігу «АТБ» демонструє не вперше. У 2017-му цей показник становив 80,2 млрд грн., роком пізніше він виріс до 103,9 млрд грн., а у 2019-му –  до 126,8 млрд грн. Компанія створила десятки тисяч робочих місць, а мільйони гривень у вигляді податків і зборів спрямовує до бюджетів усіх рівнів, включаючи й міську скарбницю наших Чернівців. Ці кошти йдуть на зарплати вчителям і медикам, на ремонт доріг, мостів, лікарень і розвиток інфраструктури.

Компанія визначила своєю головною місією безперебійне постачання якісних продуктів для широкого загалу. На поличках кожного з магазинів «АТБ» на клієнта чекає понад 3,5 тисячі найменувань продуктів харчування та товарів першої необхідності. Цінова політика лідера вітчизняного ритейлу залишається незмінною вже більш як чверть сторіччя. Ціни в «АТБ» традиційно на 10–15% нижчі за середньоринкові.

«Ситуація з коронавірусом стала краш-тестом для операторів продовольчого ринку, в тому числі й для нас. Вважаю, що ми гідно пройшли це випробування. Для торговельної мережі «АТБ» ефективність, надійність, безпека є питаннями корпоративної стратегії. Сьогодні вони мають величезне значення ще й для продовольчої та епідеміологічної безпеки країни», – повідомив голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ» Борис Марков.

Навесні цього року почав працювати перший в Україні продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. В усіх містах, де є магазини цієї мережі, від приймання й обробки замовлення до його адресної доставки проходить менше однієї години. Зазвичай більшість із нас витрачає на похід до магазину більше часу. До замовлення доступні усі продукти та товари, які є на полицях магазинів  «АТБ».

 

 

 

 

 

 

 

 

peredplata