Майже чотири мільйони українців, серед яких є й мешканці Чернівців, вже стали постійними клієнтами торговельної мережі «АТБ». Ця цифра повсякчас збільшується, оскільки в 24 областях країни уже функціонують 1148 супермаркетів «АТБ». Окрім того, щорічно приймають перших покупців не менше сотні нових магазинів у різних куточках країни. Минулого року в Чернівцях на вулиці Руській, 219е (корп.2) з’явився перший сучасний супермаркет «АТБ» у нашому регіоні.
Мережа «АТБ» системно впроваджує інноваційні технології в галузях ритейлу, архітектури, енергозбереження, будівництва тощо. В приміщеннях магазинів завжди підтримують комфортний мікроклімат. Супермаркети працюють у режимі 24/7. Вони облаштовані таким чином, аби в прикасових зонах не створювалися черги, а переміщення з візком торговим залом було зручним для покупців. Навіть у найспекотніший день тут можна перевести подих та охолодитися фрешем, який приготують спеціально для вас. А ось прохолодним ранком або вночі приємно зігрітися та підбадьоритися запашною зерновою кавою – тут встановлені сучасні кавові машини.
Цікаво, що під час однієї зі своїх нещодавніх поїздок регіонами України президент Володимир Зеленський завітав на каву саме до «АТБ». В цьому немає рекламного трюку – просто це зручно, комфортно та дуже смачно.
Станом на цей час мешканці 296 українських населених пунктів віддають перевагу «АТБ» завдяки декільком важливим факторам. Це якість товарів, комфортні торгові зали, безпека продукції, широкий асортимент та економія .На поличках кожного з магазинів цієї мережі представлено понад 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності.
Одним із найбільш важливих питань для клієнта є якість продуктів. Мережа «АТБ» приділяє їй величезну увагу. Компанія збудувала складну багаторівневу систему контролю якості. Тут регулярно проводять ретельні внутрішні перевірки і суворі міжнародні аудити. Супермаркети «АТБ» уже кілька років проходять сертифікацію на відповідність загальновизнаному стандарту ISO 22000:2005. В його основу покладено принципи Hazard Analysis and Critical Control Points. Контролюють весь шлях продукту: виробництво, зберігання, транспортування.
До контролю якості компанія долучила і найсуворіших ревізорів – мільйони власних клієнтів. У всіх маркетах мережі діє програма «Гарантія свіжості». За її умовами кожному, хто виявив товар, строк придатності якого сплив, компенсують його вартість у трикратному розмірі. У магазини «АТБ», у тому числі й у Чернівцях, потрапляють тільки якісні продукти.
Клієнти мережі мають реальну можливість економити значні кошти на купівлі продуктів. Ціни на будь-які продукти в торговельній мережі «АТБ» традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%. Компанія працює з виробниками напряму, не використовує послуг посередників, мінімізувала витрати на рекламу тощо. Також в супермаркетах «АТБ» діють щотижневі акційні пропозиції, є бонусна програма, завдяки чому ціна може бути знижена на 40% та навіть більше.
Подбали в «АТБ» і про клієнтів, які приїжджають за покупками на власному авто. Біля магазинів облаштовані просторі паркмайданчики зі зрозумілою схемою руху та камерами відеоспостереження. Місце для авто тут знайдеться будь-якого часу доби.
На етапі реалізації зараз ще один цікавий проєкт – у магазинах торговельної мережі встановлюють поштомати «Нової пошти», що дозволить об’єднати похід за продуктами з отриманням посилки.
Окрім постійної економії власних коштів та інших очевидних переваг, клієнти найбільшої торговельної мережі країни можуть розраховувати і на цінні призи. Наприклад, в цьому році компанія провела безпрецедентну за масштабом, географією та призовим фондом акцію «В «АТБ» купуй – АВТО наближай!». Всього за 15 днів серед покупців «АТБ» розіграли п’ятнадцять новеньких іномарок. Сміливому проєкту не завадила навіть пандемія коронавірусу, лише довелося трохи змістити дату нагородження переможців.
Найбільший ритейлер України допомагає кожному економити кошти сімейного бюджету та дбає про те, аби клієнти могли купити гарантовано якісні та свіжі продукти до власного столу.