Нові магазини та нові можливості: цьогоріч «АТБ» дивуватиме мешканців Буковини

Нарешті минув та став історією рік національного карантину та цілковитої невизначеності. Мешканці Буковини вперше відсвяткували Новий рік, Різдво Христове, Хрещення в умовах карантинних обмежень і суворих заборон. Наразі вже маємо чудову нагоду забути всі негаразди  минулого року і перейти до планів на рік нинішній. Він обіцяє нам чимало змін: за місяць-два закінчиться адаптивний карантин, розпочнеться масова вакцинація населення.

Багато чого цікавого, необхідного та важливого готує нам у 2021-му незмінний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі –«АТБ». Корпорація і надалі –динамічнорозширюватиме географіюприсутності, відкриватиме комфортні магазини, підвищуватиме рівень  сервісу, а також впроваджуватиме інноваційнідиджитал–технології  у галузі ритейлу.

На відміну від минулого року, коли пріоритетним було розширення флагмана корпорації – торговельної мережі «АТБ-Маркет»– переважно на заході  країни, у 2021-му  зводитимуть численні нові супермаркети для потреб мешканців  Київської, Одеської, Львівської й інших областей. Значне збільшення кількості магазинів «АТБ» нового формату (з новим дизайном у темних тонах) планується в невеликих населених пунктах, де люди хочуть купувати  якісні продукти за доступними цінами. Першими радо відчинять двері для покупців нові супермаркети «АТБ»у містечках з населенням від семи тисяч мешканців і більше. Також відкриватимуть магазини в передмістях обласних центрів, невеличких населених пунктах, розташованих поблизу автомагістралей, і курортних зонах країни.

Загалом протягом року планують звести 120 супермаркетів, тоді  вся територія країнибуде рівномірнопокрита такими магазинами. Заразу 308 містах і селищах 24 областей України, включаючи й Чернівецьку, працюють 1203 маркети «АТБ». Асортимент кожного з них перевищує 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів та якісних товарів першої необхідності. При цьому ціни в магазинах найбільшої за багатьма показниками торговельної мережі країни нижчі за середньоринкові на 15%. Якщо ж покупці вибирають акційні пропозиції (товар дня, товар тижня тощо) та беруть участь у бонуснійпрограмі,  то зекономити можуть навіть 50%.

Корпорація постійно оптимізує  свої бізнес-процеси,  пропонує споживачам широкий асортимент продукції власних торгових марок, працює з виробниками виключно напряму, впроваджує сучасні енергоощадні технології, володіє однією з найбільш розвинених в країні логістичних інфраструктур (має власні мультитемпературні складські центри європейського зразка, свій вантажний автопарк чисельністю понад 700 машин). Цього року «АТБ» планує ввести в експлуатацію новий власний розподільний  центр на Харківщині, а також почати будівництво ще одного надсучасного РЦ на Хмельниччині.

Вагомі зміни відбудуться й у диджитал-напрямку діяльності. До відкритого минулого року першого в країні продуктовогоінтернет-магазину «АТБ» повного циклу в 2021-му додадуть запуск власного мобільного застосунка. Він об’єднає вже працюючі диджитал-сервіси: «Скануй та купуй», «АТБ Pay», програму лояльності тощо.

Варто зазначити, що цінова політика цієї мережі залишається незмінною ось вже понад чверть століття та є відмітною рисою улюблених мільйонами громадян магазинів.Європейський рівень обслуговування, зручність лаконічних торгових залів, впровадженняонлайн-сервісів, безперебійне постачання гарантовано свіжої продукції, можливість економити –  перелік конкурентних переваг «АТБ» дуже довгий. – Купувати товари в цих маркетах зручно та вигідно!

Компанія визначила своєю основною соціальною місією безперебійне постачання широким верствам населення якісних продуктів за доступними цінами.  Вона також відіграє важливу роль у розвитку місцевої інфраструктури, оскільки є найбільшим платником податків у галузі. Особливо  актуально це стало після реформи децентралізації, коли значно більше зібраних податків  залишається на місцях –  у розпорядженні місцевих органів влади. Це означає, що сплачені лідером вітчизняного ритейлу податкові відрахування вже зараз працюють на розвиток інфраструктури наших Чернівців і Буковини загалом. Наразі маємо нові можливості та чекаємо від «АТБ» приємних новин.

Марина Петренко

 

 

 

 

 

peredplata